Wednesday 28 May 2014

SYURGA IMPIAN PAS!!!










MACAM MANALAH NAK MASUK SYURGA SEBAB 
DAH JADI KAFIR.

BERKONGSI DENGAN KAFIR HARBI AL DAP AKAN MENJADI KAFIR DAN HARAM!!!

10 comments:

Anonymous said...

Memutus silaturrahim,
Memusuhi umat Islam,
Mengkafir umat Islam,
Menyokong kesyirikan,
Meredhai lgbt, liberal dan pluralisma,
Memesong agama,....
Boleh sambung terus senarainya.
Pernah dgr kisah Dajal ?... yg menjanjikan "syurga" dan "neraka", walau pun bukan Dajal sebenar tp ciri cirinya ada, konco konco nya kot ? Konco Dajal ni ramai sepnjg zaman, sampai 70 000.

Anonymous said...

Hari ni 28 mei, 5:16 ptg, istiwa' Ka'abah, boleh check arah tepat Kiblat masing masing di rumah atau tmpt tmpt lain. Sekali lg istiwa' Ka'abah pd 16 july 5:28 ptg.

Anonymous said...

Anon 10.11. Senarai tu sebenarnya amalan bee end. Berat kerana mereka memerintah dan ada kuasa.

Memutus silaturrahim-bantuan kepada kerajaan/adun/mp Pas disekat/tidak sama rata. Dikampung, orang bee end dapat jalan tar tapi Pas tak dapat walau sama2 bayar cukai,

Memusuhi umat Islam-layanan kpd orang Pas berbeza akibat perangai huduh jkkk. Berkawan dengan cina mcaa hilangkan hak tanah Melayu,

Mengkafir umat Islam-mengkafirkan Pas kerana tuduh kawan dengan DAP sedangkan Islam benarkan kerana mereka ingin bekerjasama,

Menyokong kesyirikan-Aaaaa yg ni tak mau tuduh terang2 sebab kes berat. Tapi penceramah/dakwah Pas yg ceramah bab akidah dan politik ditekan. Biar pendakwah bee end cerita bab puasa dan perpaduan je. Melayu Islam dah ramai murtad di bawah bee end. Jabatan agama buat apa?,

Meredhai lgbt, liberal dan pluralisma-Ni berkaitan dengan mudahnya kelulusan untuk hiburan, cerita maksiat di tv tiga suku, bla..bla.. Pemimpin bee end dan penyokong pun ramai nampak gila microphone time nyanyi atau berjoget. Yang mabuk tak usah kira la, memang ada,

Memesong agama-Ni pun sama ulasan bab syirik di atas. Tambahan plak perjuangan bee end bangsa Melayu. Habis cina Islam nak letak kat mana. India Islam ok la sebab kategori mamak Melayu....

Beb. Dajal kalau nak kenal, dia berkuasa. Mana kumpulan yang ada kuasa????

Anonymous said...

11:38

Berlapang dada lah sikit. Taulah korang berpegan kepada "walharammuwalhalalku"Osetad2 PAS terang2 sebutk dlm ceramah. Malah ada yg menghukum sembahyng orng umno tidak sah.Sembelihan orng umno haram di makan.Malah ada kes penceraian krn bermenantukn orng umno.

Korang lafaz....bro..korang lafaz...
Cer bagi bukti bila orng umno melafazkn apa2 yng lebai2 paspispus sehingga memutuskn ikatan sratirahim sesama islam?

Adeker patut mengundi PAS boleh masuk syurga ekelehhhhhhh..!!!

Anonymous said...

Semua orang mati dalam Islam masuk syurga. Tapi dalam perjalanan ke syurga itu ada yang terjatuh ke DALAM dahulu. Jatuh atau tidak banyak faktor. SALAH SATU FAKTOR TERMASUK KES DI BAWAH:

Dasar perlembagaan Pas adalah satu iaitu Islam.

Mengundi PAS dengan niat memilih parti agar menang dan dapat memerintah mengikut Islam sebenar. Niat baik itu dijanjikan PAHALA yang boleh dibawa ke syurga.

Asas perlembagaan UAmno ada sebut Islam gak. Tapi dah 50 tahun, Islam kemana? Maksiat dan masalah merata2. Dah SENARAI KEBURUKAN perangai pemimpin kaya raya, berlakon, RACIST...

Mengundi Umno dengan niat dapat memerintah mengikut Islam sebenar SEDANGKAN tahu/lihat/spara sedar SENARAI KEBURUKAN DI ATAS. Adakah ini kategori niat baik? Niat tak baik tak boleh dapat pahala.

SILAP2 DAPAT DOSA KERANA BERSEKONGKOL DENGAN ORANG ZALIM.
zalim=buat kerja tidak kena pada tempatnya. Lebih buruk dapat dosa besar kalau terikut pemimpin2 bee end main2 hukum hudud seperti lawak ramai hilang tangan.

KENA CARI PAHALA LAINLAH NAK KE SYURGA.

Kutukandewata said...

kita fokus pada fatwa majlis ulamak pas pada tahun 1963 yang menyatakan bekerjasama dengan kafir maka jatuh kafir!

ini yang perlu dibahaskan!

bukan orang lain yang buat fatwa tu,pas sendiri!

jadi persoalannya kenapa hukum boleh berubah mengikut keuntungan pas? ini yang cerdik pandai pas kena beri pencerahan.yang dok melarat ke isu lain tu buat apa! jangan menegak benang basahlah bro.... isu lain kita bincanglah kemudian!

Anonymous said...

PAS hukum saudara islamnya yng tidak menyokong mereka kafir, tak zalim ker?
PAS di dlm ceramah mereka menggunakn perkataan menghina saudara seislamnya dng perkataan yng kurang ajar bukan zalim ker?
Hukum mana yng membenarkn orng islam di benarkn untuk memaki saudara seislamnya dgn perkataan carutmarut?
PAS di beri peluang memerintah Kelantan sampai hari ini rakyatnya miskin bukan zalim ker.porrrah.

Ini ker manusia yng mengaku akan mendapat rahmat dari ALLAH SWT untuk masuk syurga..

Berita hari ini seramai 38 orang telah merogol 2 orang gadis di kelantan sehingga mendatangkn cedera parah di kemaluan.Apa kaitanya dengan Kerajaan negeri?Berdasarkn ceramah pas yng aku pernah sampai pemahaman aku perkara begini berlaku kerana kerajaanya zalim!Itu lebai korang yng cakap tau...

Sambil duduk kat pondok tunggu durian jatuh muhasabahlah diri bro.Baca sirah Nabi SAW banyak kisah yng boleh di jadikn panduan termasuklah kisah pelacur yng di terima masuk ke syurga.Dan juga kisah Orang alim yng di letakn di dalam neraka.

Lawaklah parti PAS macamlah dia yng memberi rahmat siapa mengundi PAS akan masuk syuga.
Ekelehhhhhh.

Anonymous said...

KD sejak bila majlis ulama PAS boleh keluar FATWA?

Atau macam kebiasaan bee end, percaya cakap orang yang tak faham apa Pas cakap.

Tapi kalau kenyataannya sesiapa bekerjasama dengan kafir menjatuhkan pemerintahan yang mengamalkan hukum Islam yang sebenar. Boleh jadi kafir.

Anonymous said...

Anon 16.00 Maksiat jadi di seluruh negara. Di Kelantan pun kalau Pas dakwah tiap hari tak guna. Kena tolong Pas dan Pakatan perintah di Putrajaya.

Baru boleh kawal tv, radio, internet, judi dll dengan kuasa yg ada.

Kuasa sekarang ada kat bee end. Keadaan bukan lagi terkawal tapi dah luar kawalan. Hari ni tangkap gro esok dorang buat balik. Tengok sendirilah sebahagian pegawai jabatan Islam kita. Kadang2 pegawai bawahan ok, pegawai atas(dilantik kroni)perangai hampeh.

Takut kalau gi tanya perogol tu dia cakap sokong bee end, mampus.

Pas bukan cerita pasal siapa beri rahmat atau buat lawak. Tapi berdasarkan Al Quran dan Hadis.

Anonymous said...

sokong/pangkah pas masuk syurga???
kepala buutuh!!!
anak haram mane yang kate??
cibaii laa lu..