Sunday 25 May 2014

NIK AZIZ,NASIHATILAH DIRI SENDIRI!!!





Tapi dulu pas pun buat macam ni. Kalaulah yang buat ni orang umno, agak-agak apa akan jadi? 


Berbakul hinaan beb, ada sampai jadi sewel mencaci kerana ikut hukum mana boleh orang Islam ke tempat jualan babi macam tu, dia punya tuduhanlah. 

Kalau yang datang tu orang umno!!! 

Tapi apa nak buat.. semua orang pee arrrr yang buat, halal belaka lah weiiiiiii !!!



Apa yang Si Nik Aziz tu sentuh ialah mengenai pendirian dia terhadap calon Melayu DAPigs yang bertanding di Pilihan Raya Kecil Teluk Intan tu berkaitan dengan isu Hudud.

 "Saya tegaskan bahawa hudud merupakan satu kewajipan. Mana-mana orang Islam wajib menerima hukum ini sebagaimana mereka menerima kewajipan bersolat dan berpuasa. PAS tidak pernah lari dari kewajipan ini bahkan konsisten mempertahankannya semenjak daripada hari ia ditubuhkan lagi."


Nah!!! Itu kata Si Nik Aziz tu. Dalam kenyataan yang sama, Si Nik Aziz tu sempat menyindir UMNO kerana didakwa tidak mampu mendidik orang bukan Islam mengenai Hudud.


KALAU NAK IKUTKAN KATA-KATA NIK AZIZ MAKA SEMUA AHLI PAS TELUK INTAN DILARANG MENGUNDI DYANA SOFYA YANG MEMANG JELAS MENOLAK HUDUD!

AHLI PAS TELUK INTAN SEBAIK-BAIKNYA JANGAN KELUAR MENGUNDI KERANA KEDUA-DUA CALON TERSEBUT MEMANG MENENTANG HUDUD!

KALAU AHLI PAS KELUAR JUGA DAN MENGUNDI SALAH SEORANG CALON TERSEBUT BERMAKNA AHLI PAS TELAH MELAKUKAN DOSA KERANA MENYOKONG MUSUH ISLAM!

TAPI AKU RASA AHLI PAS NI BUKAN BOLEH PAKAI SANGAT SEBAB PENDIRIAN DIA  ORANG SENTIASA BERUBAH MENGKUT KEPENTINGAN!!!

LAGI SATU MEREKA DIBENARKAN BERTAKIYYAH DEMI MEMENUHI KEHENDAK PARTI PAS AL MUNASYIAH!!!

No comments: