Saturday 31 May 2014

KELING PARIA SEKOR NI AKAN BERJUMPA PADAHNYA NANTI KALAU TERUSAN MENCABAR MARUAH ORANG MELAYU!!!DARAHNYA AKAN JADI HALAL!!!



SULTAN MATI RAKYAT BAZIRKAN RATUSAN RIBU RINGGIT UNTUK KEBUMIKAN SULTAN MELAYU!!!



Ketika majlis perlupusan mayat Karpal Singh yang menggunakan sepenuhnya wang rakyat Pulau Pinang serta peruntukan Kerajaan Pusat yang sepatutnya digunakan untuk rakyat Pulau Pinang, tiada langsung sebarang suara menentang majlis tersebut. 


Malah Kerajaan Pulau Pinang yang diketuai oleh Lim Guan Eng dengan bangganya menjadikan majlis perlupusan mayat Karpal Singh itu sebagai acara rasmi Kerajaan Negeri.

Hampir sebulan kemudian, DYMM Sultan Perak mangkat. DYMM Sultan Perak mempunyai peruntukan di bawah Perlembagaan Persekutuan. 


Malangnya, DAP yang mahukan jenazah Sultan Perak dilupuskan sebagaimana Karpal Singh, mempersoalkan peruntukan tersebut.

RSN Rayer yang sebelum ini telah mencelakakan MELAYU, kini semakin melampau apabila mengeluarkan kenyataan yang mengecam majlis pemakaman DYMM Sultan Selangor yang disifatkan sebagai SATU PEMBAZIRAN.

Nampaknya sikap dan perangai RSN Rayer semakin melampau. Barangkali kerana ketiadaan tindakan terhadapnya membuatkan peguam berkenaan berasa besar kepala dan menganggap, tiada sesiapa pun yang dapat menutup mulutnya-theflyingkick.


 KOMEN KD:

Masalahnya melayu kat Pulau Pinang adalah melayu yang penakut!

Mintak-mintak keling kui sekor ni tersesat kat tempat aku!Senang untuk aku tinju sampai bersepai muka dia!!!

Balik India keling kui sekor ni gerenti kerja angkat tong tahi kasta brahmin sebab keling kui sekor ni kasta pariah yang sangat najis di India!!!

AKU HARAP ISA DIKEMBALIKAN!!!

BAWAH NI PUN SPESIS YANG MENGUNDANG KECELAKAAN KE ATAS DIRI MEREKA SENDIRI!





ps: Golongan ini berpaksi satu matlamat, rosakkan apa yang patut, dah menang dapat malaysia belakang kira-headbomb.

3 comments:

Anonymous said...

Melayu mana ada teloq dengan keling paria ni... mana p pekida... 3 line... mcm2 tu...sembang deras... hanya berani dgn Melayu je.... porah...

Anonymous said...

melayu di caci kerana didikan bangsa melayu sendiri, kenapa manusia yang mengajar bangsa celaka ini tidak di ajar, sicelaka sebenar ini telah banyak buat kerenah di Malaysia dan mengajar kafir laknat menjadi bertambah berani mencabar melayu, raja melayu, ugama melayu,..kenapa tak di lebamkan, di celaka kan melayu celaka ini....melayu ini ingat Malaysia ini bapak dia punya, untuk anak beranak dia...mari lah kita berdoa supaya maha guru celaka melayu ini di turunkan betul betul celaka satu keluarga..kerana dia kita melayu di permainkan ....

Anonymous said...

jangan takut dengan perkataan celaka, celaka biasanya di gunakan untuk memarahi orang yang menipu dan berbohong, di sini kita tahu siapa celaka, pertama keeling paria ini celaka sebab dia celaka menipu, dan kedua bangsa yang suka putar belit bangsa dia , jadi tak payah nak di risau pasal tu, kita boleh ketawa besar sebab keeling ni tak tahu apa makna celaka yang memakan diri dia sendiri dan bangsa dia..pepatah...pukul siapa antara ular dan keeling, pukul keeling sebab cakap dia berbelit belit dan menipu...sebab itu maha guru penipu pun patut kena dengan celaka ini sebab dia cakap belit belit dan menipu...simple test untuk kepala penipu..mana jam omega..