Friday, 9 May 2014

LIM GUAN ENG PERDANA MENTERI MALAYSIA YANG KE-TUJUH!!!





Inilah Yang Melayu Palatan Rakyat Mahu!!!


Kalau semua komponen BN  meninggalkan umno hanya kerana UMNO sokong hudud maka UMNO akan jadi pembangkang dengan 79 kerusi UMNO islam + 10 kerusi islam Sarawak menjadi 89 kerusi.


PR + ex-BN menjadi 133 kerusi. Lim Guan Eng akan sah menjadi PM Malaysia yang ke tujuh kerana kerusi islam dalam PR hanya ada PAS 21 + PKR islam 16 + DAP islam 1 = 38 kerusi islam. 



133 - 38= 95 kerusi kafir! 



Dah tentu kafir memerintah Malaysia! 



UMNO berkemungkinan besar menjadi ekstream kerana tanah melayu pendatang yang memerintah.



Berkemungkinangerakan militan menjadi pilihan! Ketika itu lah peluang untuk mati syahid menjadi cerah bagi melayu yang rasa tersingkir dan terpinggir di negara sendiri! 



Target utama nya adalah pemimpin PAS! 



Kerana merekalah kerajaan islam tumbang di tanah air sendiri!! 



Berkemungkinan Malaysia akan bermandi darah!!!



Allahuakbar!!!


6 comments:

Anonymous said...

Orang kafir mana bleh jadi PM.

Tak perlu takut join Pakatan. Pakatan pun patuh perlembagan. Pakatan lebih Islam dari Barisan dari hala tujunya. Pakatan akan pastikan pemimpin Islam bertakhta.

Cerita kafir2 ni cerita nak bagi takut rakyat je.

Kalau betul kafir nak takluk, bila time dorang boleh adjustnya. Cina Malaysia pakat dgn Cina China, habis Malaysia.

Tapi sedar sikit. Cina yang datang Malaysia atas PERSETUJUAN BARISAN sebab tak nak negara komunis. TAPI MALANGNYA SKARANG mereka hidup sini rasa tekanan nak macam negara komunis lak.

Itu yg mereka x puas hati.

Kutukan Dewata said...

dalam perlembagaan tak ada pulak
peruntukan yang mewajibkan melayu islam mesti jadi pm!

dalam perlembagaan menyatakan pm mestilah dari kaalangan ahli parlimen yang di pilih secara suara majoriti ahli parlimen di parlimen!

95 kerusi kafir berbanding 38 kerusi islam sudah cukup untuk menidakkan hak melayu!bergabung dengan singapura adalah agenda DAP! sebab tu lee kuan yew berani menyatakan suatu hari nanti malaysia akan bergabung dengan singapura! kau tahulah nasib kau nanti.tajuk di atas sesuai benar dengan kau!

Anonymous said...

Habis Raja berpelembagaan tu nak buat apa. Rajalah yang pastikan Islamnya. Kenalah faham kaitan undang2 tu.

Cerita matematik tu biarkanlah. Pas dan PKR tu semua golongan cerdik. Melayu ramai yang telah cerdik. Dah join Pakatan.

Eh kalau betul tetiba DAP takluk Malaysia. Ada perang ke. Pemimpin dan penyokong Islam Pakatanlah yang akan lawan.

Takut nanti pemimpin barisan awal2 lari naik heli.

Parti pemerintah kat Singapore pun dah tak berapa kukuh skarang. Dia kena pastikan pemerintahan adil. Sebab tu Singapore maju. Rakyatnya pun semakin cerdik. Siapa rasuah dan zalim pasti jatuh.

Kat Malaysia, siapa rasuah tak bleh jatuh. Sebab last sekali anak bilis yang kena.

Kutukan Dewata said...

he he he! syg sungguh kat DAP ye!!!

Anonymous said...

Baik sungguh Kutukan Dewata ni. Jangan nak cerita sayangla, nanti ko spin aku peliwat lak. Pemimpin aku dah kena. Ha..Ha..Ha..

Selagi DAP bersama Pakatan. Kena cerita kebenaran dan kebaikannya. Keburukan yang tak jelas tu letak tepi dulu kerana mereka dah berjanji dengan PAS dan PKR. Islam benarkan kita ambil janji tu.

Benci sungguh kat DAP... Tak usah takutlah dengan cina Malaysia dan cina Singapore tu. Kalau nanti ditakdirkan kena lawan tumbuk...Aku percaya tumbukan sekali Kutukan Dewata akan melayangkan mereka. Polis ada. Tentera ada. Aku pun ada. Tak usah takut la.

Janganlah termakan hasutan pemimpin2 barisan yang kaya raya tu.

Mereka kena cari punca untuk masa depan anak keturunan mereka. InsyaAllah satu hari kau akan faham. Kalau tak pun anak2 kau yang sudah terasa pada zaman mendatang jika masih di bawh barisan.

Kutukan Dewata said...

nak tanya sikit? umno join dengan mca dan mic ulamak pas kata kafir!

bila pas join dengan dap kafir harbi tak da ke ulamak pas tuduh pas kafir?

macam mana tu kalau di lihat dari sudut fekah islam dan sudut akidah islam!

aku tanya ni sebab aku lihat kau ni bijak dalam hukum islam!

perlu di ingat ulamak2 pas dalam dewan ulamanya akan di tanya kerana fatwa double standard ni!

tolong beri pencerahan sbb yang terlibat tu masih hidup lagi sekarang ni!