Monday 5 May 2014

HIMPUNAN GST- HIMPUNAN GAY SAMPAI TUA!!!


Himpunan GST Dah Jadi Himpunan Peribadi!!!




Belang sebenar Anwar terserlah  lagi... bila dia meng’hijack’ perhimpunan membantah Cukai Barang dan Perkhidmatan (GST) di Dataran Merdeka dengan menonjolkan isu peribadi beliau.

Anwar berucap dalam perhimpunan itu dengan mendakwa ada cubaan untuk memenjarakan beliau selama 10 tahun atas tuduhan meliwat pembantu peribadi beliau, Mohd Saiful Bukahri Azlan enam tahun lalu.

Anwar juga mendakwa beliau telah dipujuk pemimpin Islam ketika berada di London baru-baru ini supaya tidak pulang ke Malaysia.

“Ramai (pemimpin Islam di London) yang pujuk saya untuk kekal di London, dia tahu kalau saya balik Malaysia saya akan masuk penjara.

Oleh itu mereka meminta supaya saya berjuang dari London, tetapi saya kata terima kasih, saya balik untuk berjuang dari Malaysia.

Walaupun saya tahu, mungkin selepas ini hukuman terhadap saya mungkin lebih 10 tahun, tetapi saya tidak peduli mengenai hal itu,” katanya.

Anwar turut menuduh beberapa menteri berusaha untuk memenjarakan beliau kerana merasakan cara tersebut boleh menyekat kebangkitan rakyat.

"Kepada menteri-menteri yg berusaha untuk memenjarakan saya, ingat saya takut? Saya ada dua kekuatan iaitu doa kepada ALLAH dan kebangkitan daripada rakyat,”katanya lagi.

Lihatlah betapa parianya Anwar yg lansung tidak menyentuh isu GST seperti mana tajuk demo itu, sebaliknya memperbodohkan rakyat supaya berhimpun semata-mata nak membela diri sendiri yang dah jelas hapraknya itu.

Bantah tapi tak faham GST

3 comments:

Anonymous said...

DS Anwar, pemimpin Pakatan serta keluarga sanggup berkorban demi untuk rakyat yang tertindas. Dia boleh menjadi pembodek nombor satu jika ingin hidup kaya raya senang hingga ke anak cucu.

Macam pemimpin barisan sekarang.

Itupun kalau barisan masih menang pru14 la.

Kutukandewata said...

INI BUKAN SOAL POLITIK.MASALAH DIA IALAH MASALAH JENAYAH SEKS!ITU URUSAN BADAN KEHAKIMAN!

MASALAHNYA DIA NI IALAH MEMPOLITIKKAN MASALAH SEKS NYA!DIA AJAK ORANG RAMAI BERSIMPATI DENGAN DIA.

DIA KALAU BOLEH NAK JUGA MEMBODEK,TAPI KERAJAAN DAH TAHU PERANGAI DIA DAN PECAT DIA!

JANGANLAH KETIKA BERSERONOK SORANG2,BILA SUSAH AJAK ORANG BERAMAI-RAMAI!

Anonymous said...

Kenapa ini bukan soal politik. Lihat kaitannya..

JENAYAH yang dikatakan berlaku di adili dalam MAHKAMAH yang melaksanakan undang2 yang digubal dalam Parlimen oleh pemimpin2 parti POLITIK.

Kalau negara diperintah oleh pemimpin kroni. Macamana nak harap dapat keadilan.

Ok lah kalau ko kata Anwar tu jahat.. Habis apa jadi pada Tun Ghaffar dan Musa Hitam. Mereka jahat juga ker.

Takkkkkk kot.. Sebenarnya Tun M nak perintah sampai sepuas2nya. Bukan kononya kerana tau perangai timbalan2nya. Tengoklah tangisannya tempohari.

Takke ko sedar semua pemimpin2 barisan sama jer. Perintah sampai ke anak cucu hidup kaya raya... Rakyat dapatlah sikit2. Atau ko sebahagian daripadanya.

Berubahlah. Masih ada masa.