Sunday, 1 March 2015

APABILA BERHUJAH GUNA OTAK DI LIDAH!




  • Siapa yang membakar juruterbang Jordan? Siapa yang menembak mati 13 remaja kerana bola? Siapa yang menyembelih rakyat Jepundan Mesir?

  • Islam tak ajar keganasan..tawanan perang di zaman Rasulullah saw pun dilayan dengan baik.Sahlah budak ni budak IS..

  • Yang peliknya kenapa Israel yang terang-terang menindas islam Palestin sejak berdekad-dekad dulu tak pula diserang IS?

  • Mungkinlah IS ni ciptaan Israel seperti mana syiah diasaskan oleh oleh Abdullah Sabak ulama Yahudi.. 

  • Di Malaysia ni yang pro ke arah IS ni pembangkang.  

  • Bila pula IS ni pejuang dekat syiria tu? Bukankah sepatutnya FSA?Sebab yang bunuh,rogol, ahli keluarga mereka bukan israel tapi syiah laknatullah....mereka bangkit untuk ahli keluargnya sendiri....

  • Ingatlah... Isis tajaan Amerika dan israel buat kita umat islam seluruh dunia jadi keliru..Sampai kiamat yahudi akan menentang umat islam !

  • Apa yang Amerika kata dunia tak bantah .Yang paling licik sekali yahudi lsrail & Amerika dia lah punca segala-nya .Kalau boleh dia nak takluk seluruh dunia.

  • Lagi satu kenapa tak tanya orang yang kat sana...pergi la kat pejuang IS kat syria tu...Tanya dia orang betul atau tidak dia orang ni bunuh orang islam....

  • Peringatan... Jangan tanya orang Malaysia yang duduk kat Malaysia macam admin tu.Sebab dia pun tak pergi sana untuk berjuang.

  • Dia pun asyik duk menganga baca harakah.Tu sebab dia pun tak tau.

  • Nasib baiklah ada juga wartawan yang berani pergi ke sana.Dapat jugak kita tengok ancaman syiah terhadap umt islam di sana...

  • PDRM kena tangkap admin ni sebab dah terpengaruh dengan IS.

  • Kristian koptik Mesir di bunuh IS,juruterbang Jordan pun kena bunuh sehingga raja Jordan sendiri mengetuai serangan udara terhadap IS! 

  • Namun masih ada manusia yang simpati dengan pengganas IS! belum kena kepada keluarga kau orang bolehlah cakap!

2 comments:

Anonymous said...

Jangan kata penyokong IS dikalangan pembangkang sahaja. Takkan DAP sayang IS? Siap LIM Kek Pisang suruh bawa isu IS ke Parlimen mengatakan IS pengganas.

Aku dan keluarga aku totok UMNO dulu kini dan selamanya. Masih menganggap IS berada di pihak yang benar.

Semua yang berlaku merupakan suatu "KETETAPAN". Mampukah manusia mengubah Qada dan Qadar yang menjadi ketetapan Allah Yang Maha Esa.

Jangan hanya pandai kritik dan Hina IS, jika kita tidak mampu memahami suratan yang tersirat.

Sebenarnya Tuan yakin bahawa Tuan mempunyai kewujudan, hakikatnya tiada manusia yang wujud melainkan hanya ALLAH sahaja yang WUJUD. Kita hanya boneka yang melakonkan skrip yang sudah ditetapkan sahaja.

Terima kasih semua kerana sudi memahami hakikat hidup yang sebenarnya.

Kutukan Dewata said...

maaf bro...

dari apa yang bro cakap tu,bro sudah condong kepada aliran jabariah bila mana bro menyatakan manusia ini hanyalah boneka! Allah bagi kita otak sebagai anugerahnya yang tak ternilai!

hati2lah jangan sampai tergelincir akidah kita!terima kasih kerana sudi memberi pandangan dalam blog picisan saya ini!