Sunday 22 March 2015

Aisyah Tajuddin Terima Ugutan Bunuh dan Rogol! !!!


Seorang gadis cantik bernama Aisyah Tajuddin telah mencetuskan kontroversi apabila memuatnaik sebuah video yang menghina pelaksanaan hudud di Kelantan.




Aisyah Tajuddin yang dikatakan telah menghina 
hukum hudud yang bakal dilaksanakan di 
Negeri Kelantan.

Hari ini, pihak BFM telah tampil menjawab perkara 

ini dan memohon maaf dengan video yang dihasilkan mereka itu yang dikatakan telah disalah tafsir oleh 
orang ramai.

Menurut pihak BFM video tersebut dihasilkan adalah hanya sekadar satira kerana mereka menganggap 

hudud belum sesuai dilaksanakan di Negeri Kelantan kerana keadaan ekonomi semasa dan negeri tersebut baru sahaja ditimpa musibah banjir.

Mereka yang telah menarik balik video tersebut agak kesal kerana Aisyah Tajuddin telah menerima ugutan bunuh dan rogol dari pihak tertentu.

Aisyah hanya melakonkan watak tersebut dan apa yang dicakapkan oleh beliau hanya mengikut skrip yang telah diberi oleh BFM.

Selain kenyataan dari BFM, pihak mufti Negeri Kelantan, Datuk Muhamad Shukri Muhamad, juga telah mengeluarkan kenyataan bahawa tindakan Aisyah tersebut adalah keterlaluan dan dia harus bertaubat kerana boleh terpesong akidah.

Umat Islam yang mempersendakan hukum hudud sama ada secara lisan atau melalui rakaman video perlu segera bertaubat sebelum terlambat.

Katanya, mereka yang melakukan secara sedar dan bukan secara jahil boleh jejaskan akidah dan pegangan agama.

"Sebagai umat Islam, kita perlu faham hukum ini dan menunjukkan contoh yang baik kepada orang bukan Islam supaya mereka hormat dengan hukum ini. 

No comments: