Wednesday 4 June 2014

CAKAP BERBELIT-BELIT, HUKUM TERPILIH-PILIH!!!






Ini dia puaka dalam perpecahan umat 

islam..!!!


Tunding jari setelah memujuk...!!!

Besar punya bangang.......


UMNO tak  laksana hudud dituduh macam-

macam, tolak hudud lah tolak islam lah,
kafirlah,sembahyang tak dapat 
pahala lah!



Kena kat Dyana hang tak tuduh pulak dia

tolak islam!


Malah jadi gila babi membantu

dia dalam prk!!!Ada apa-apa ke 
bang mat?






" Huuuuuuuuuuu huuuuuaaaaaaaaaaaaaa 

aku kecewa DAP kalah juga rupanya 


emmaaaakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!!!!"


5 comments:

Anonymous said...

Tak habis lagi bab Dyana. Betullah dia berani join DAP dan Pakatan. Dia betul2 bersedia dengan gelombang fitnah macam yang dah kena kat pemimpin Pakatan. Hebat dia nie..

Amano tak laksana hudud tapi ada kuasa. Bee end memerintah. Parti amano dipimpin orang Islam. Tapi bekerjasama dengan macaa miac dan geraaakn yang memang tolak hudud tapi penuh rasuah dan penipuan.

Dyana tolak hudud tapi memang dia tak ada kuasa. Dia tolak kerana partinya tolak. Partinya dipimpin orang kafir. Tapi bekerjasama dengan Pakatan. Tidak tentang atau tolak hudud itu ajaran agama Islam dan tiada rasuah.

Dalam PRK dan PRU nanti itu memang patut sokong Dyana Sofea atau DAP selagi mereka bekerjasama dlm Pakatan.

usin malaun said...

jangan mmpilah.allah tetap bersama umno islam,bukan bersama PR yang di penuhi bermacam2 puak sesat!

kafir harbi ada!lgbt ada!libralisme ada!pluralisme ada!syiah ada ramai sekali!atheis pun ada! macam2 ada! parti astro!

Anonymous said...

Sampai tua lah Lu jadi kuda tungganggan mata sepet ini.Bilamana dan masa UMNO tolak HUDUD.Baca lah Haramkah tu,jadi katak bawah tempurong.UMNO tak halang pun PAS bawa isu ini ke Parlimen,yang tangguh siapa.Punya Bangang,tangguh pula sebab bila bawa nanti takut pula nak YB PAS dan YB Melayu sokong,maklumlah nanti bos DAP marah.Sekarang masih terhegeh hegeh lagi DAP kata kalah di Tk Intan olih sebab PAS.Islam apa sdr ni bila melibatkan puak sdr dihalalkan tapi jika ianya untuk pihak lain haram.Memang patutlah digelar Llat Hijau terbang tidak hulu hala dan kalau hinggap pun pada benda busuk.Baliklah ke pangkal jalan dan berjihad lah dilandasan yang benar.Bunyi kasar bahasa tapi saya rasa tanggumgjawab saya sebagai saorang Islam untuk menasihati saudara saya sesama Islam.Terpulanglag lah sama ada nak terima kerana niat saya baik.Salam

Umar Mukhtar said...

Anon 18.41: Kasihan benar melihat kau sangat-sangat keliru dan cuba pulak mengelirukan orang lain. Kau tak ada kerja yang lebih berfaedah ke selain hari-hari memfitnah, berbohong, memutarbelitkan fakta nak menaikkan pakatan haram kau tu? Kalau kau bukan Islam, memang kerja-kerja kotor semua tu sebahagian dari cara hidup kau sebab bagi kau tiada dosa. Tetapi kalau kau beragama Islam, kasihan sungguh. Cubalah muhasabah diri, lihat ke dalam sanubarimu, semuga kau memperolehi taufik dan hidayah untuk mencari rezeki yang halal untuk diri dan tanggunganmu. Tetapi kalau kau bukan Islam, tak jadi masalah kepadamu, teruskanlah provokasimu, hasutanmu dan kerja putarbelitmu kerana semua itu akan memakan dirimu sendiri. Kasihan!

Usin Malaun said...

Usin gampang jgn menyamar usin malaun.umno menyokog babi jadi halal.siapa yang sesat pasti usin gampang.