Friday, 6 June 2014

MEMUSUHI UMNO KERANA UMNO TOLAK ISLAM??? PELUK CIUM BUNTUT DAP KERANA DAP HENDAK LAKSANAKAN HUDUD???


NAK TUDUH UMNO KAFIRLAH TU!!!
ORANG SIBUK TAMBAH UMAT ISLAM! 
DIA NI SIBUK NAK TAMBAH PUAK KAFIR!!!


PEMIMPIN DAP Pusat telah pun membuat post-mortem bagi mengenalpasti kekalahan utama calon DAP, Dyana Sofya di Teluk Intan baru-baru ini.

Sedangkan semasa PRU-13 DAP menang kerusi Parlimen Teluk Intan dengan majoriti yang agak besar iaitu 7,000 lebih namun pada PRK lepas, DAP kalah dengan majoriti 238 kepada calon recycle BN.



Dalam mesyuarat mereka, DAP telah mengenalpasti 3 punca utama kekalahan teruk mereka sehingga tergadai satu kerusi.

1. Calon DAP adalah Melayu

2. Hudud PAS

3. Kaum Cina tidak mengundi Melayu




Tidak mahu mengulas dengan lebih panjang tentang punca nombor 1 dan 3 kerana sedia maklum yang DAP adalah untuk kaum tertentu sahaja dan terbukti merekalah sebenarnya yang rasis. Sedangkan pengundi sendiri tidak menyokong calon DAP oleh kerana Dyana Sofya seorang anak Melayu.

Punca kekalahan no.2 iaitu Hudud PAS yang kelihatan pelik apabila DAP terus menyalahkan PAS. Sedang PAS hanya membisu dengan tuduhan yang dilemparkan kepada mereka.

Yang berbunyi hanyalah pemimpin PAS Kelantan yang terasa dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Ahli Parlimen DAP, Gobind Singh Deo. 




Sedangkan pemimpin peringkat pusat PAS tidak berbunyi langsung umpama sudah dibayar untuk menutup mulut dari mengeluarkan sebarang kenyataan yang merugikan politik pakatan.

Di mana suara Mat Sabu? 
Di mana suara Hadi Awang? 
Di mana suara Nik Aziz?

Jika sebelum ini PAS dikatakan telah berjaya mentarbiyah DAP untuk menerima Islam sebagai agama rasmi di Malaysia, nampaknya tarbiyah mereka sudah terbalik. DAP sudah berjaya mentarbiyah PAS supaya menolak hukum hudud dan terus-terusan menekan PAS dalam perlaksanaan hukum hudud.

Adakah PAS sudah menjadi DAYUS apabila digertak oleh DAP?




Di manakah maruah sebuah parti yang dikatakan Islam apabila diminta oleh rakan sekutunya sendiri supaya menolak hukum hudud yang dicanang sejak berdekad lamanya?



Fikirlah. Adakah benar PAS akan memperjuangkan Islam bersama-sama DAP? Atau HUDUD hanya untuk dijadikan senjata politik???

Takkan hilang melayu didunia..
Melayu akan tetap bangun mempertahankan bumi ini dari dirampas dapig..













Tak mungkin melayu akan biarkan bagitu saja..


















Kerana ini sajalah benteng terakhir melayu dibumi melayu..


















Melayu akan bangun dengan semangat baru nanti....


















Darah juga yang akan jadi galang gantinya!!!


















Biarkan melayu PR terusan dalam kebengongan!!!

6 comments:

Anonymous said...

Inilah situasi waktu dikatakan amanat TGH dulu.

Tok Guru nak cerita hak benar. Ada mamat pi tulis salah. Ada laK mamat bawa cerita Tok Guru nak kafirkan orang.

Esok keluar cerita PAS kata amano kafir.

Pas bukan memusuhi Uamano. Tapi Uamano yg zalim kat Pas dengan sekat hak Pas malah zalim tangkap orang tanpa bukti sahih.

DAP parti kafir yg mahu bekerja sama menumbangkan bariiisan auamno dengan dengan parti kafir mcaa, micicii dan grkan.

Klau tidak susahle nak tentang geng zalim ni.

Anonymous said...

Budak Atas ini memang sah RBA.Semua komen bunyi satu macam aja lintang pukang'lepas itu keluar topik.
Berbalik pada topik kesimpulannya...pas...pis...pus

Anonymous said...

RBA ke, ape ke. Tugas menyedarkan orang tentang Islam dan menentang golongan fitnah akan tetap dibalas pahala. InsyaAllah.

Anonymous said...

Tapi kalau bersongkokol dengan kaum yang menentang Islam,dan dengan sebab taatnya pada rakan yang haram dikata halal,dan mengakirkan orang Islam apa pula hukumnya.Presiden kena saman dan bayar 2 juta kerana memfitnah kenapa tidak ditentang....cakap aja pandai menentang golongan fitnah,siapa yang nkuat memfitnah....itu lah dia pas...pis...pus

Kutukan Dewata said...

berkata benarlah walaupun pahit!berhujahlah kerana Allah kerana awak adalah pejuang islam,wahai anon PR! he he heh!!!

Anonymous said...

Engkau yang berkata dusta dan berhujah bkn kerana Allah tapi mengikut nafsu serakah buat bertaubatlah.Wahai kutukan dewale berhenti la mkn coklat yang ada babi sebab itu berkata mengikut kata hati.hukum yang Haram jadi halal itu mempersendakan islam sendiri.