Wednesday 25 June 2014

IDOLA YANG TERKENA VIRUS EBOLA!!!





Fahmi Reza adalah aktivis mahasiswa yang terlibat dalam penganjuran Occupy Dataran. Dia turut terlibat dalam perbincangan tertutup bersama mahasiswa yang terlibat dalam himpunan Bersih, GST dan penganjur forum "Student Power".

Pernah dapat tajaan kerajaan untuk study di luar negara tapi gagal.menamat pelajaran. Dia yang gagal dan tak tumpukan pelajaran lalu dia balik Malaysia dengan misi mahu salahkan kerajaan.

Fahmi mengajak mahasiswa menentang kerajaan melalui student power untuk hapuskan AUKU dan kononnya memperjuangkan student rights dan human rights.

Inilah kisah seorang yang gagal dalam hidup lalu cuba jadi pemimpin untuk membawa mahasiswa ke arah jalan yang gelap. Baca pandangnnya mengenai ugama berikut:


Human rights yang human centric dan mengenepikan ketuhanan dan kerohanian diperjuangkan hingga sedia menerima kewujudan transgender yang terang-terang songsang dan haram. Dalam grup dia pun wujud pengamal LGBT.

Gaya hdup bohemian Fahmi Reza ini jelas. Girlfriend pun cina dan bersekedudukan.-theunspinners.


Ni sekor lagi idola pujaan......

Gambar dan artikel kat bawah ni copy dari blog aakj dan apa yang menjadi persoalan kepada kita adalah sedarkah puak-puak retis ni yang mereka masih berada di Malaysia dan mereka ni Islam ke bukan ?

Keduanya kalau nak cari publisiti atau kelainan pun kenapa perlu sampai macam ni ?
Gambar baju Joe Flizzow pamer mesej lucah seperti peI4cur, k0te dan jantan tersebar. Difahamkan Joe Flizzow dan rakan-rakan memakai baju berkenaan ketika di Festival Fesyen Kuala Lumpur yang berlangsung pada 18 hingga 22 Jun 2014 yang lalu. 
Pengguna menerusi laman sosial Facebook dan Twitter telah melemparkan kritikan negatif terhadap perkataan yang tertulis pada T Shirt berkenaan. Untuk makluman terkini, Joe Flizzow telah mengeluarkan kenyataan maaf menerusi Twitter dan berjanji tidak lagi memakai baju seperti itu lagi.
Gambar Baju Joe Flizzow Pamer Mesej Lucah Cetus Kontroversi-MMI.

MAJORITI GOLONGAN ARTIS SEBENARNYA PANDIR-PANDIR BELAKA.SEBAB TU TINDAKAN SESETENGAH MEREKA TU BANYAK YANG SEPARUH MASAK! MANA YANG MASUK POLITIK JADI HANCUS DAN MEROYAN DAN AKHIRNYA TERKECIWA!!!