Monday 30 June 2014

MELAYU ISLAM BERGABUNG,KEDAULATAN BANGSA DAN AGAMA BERSAMBUNG!!!












۞ﺑِﺴْــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﻪِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِ ِﺍﻟﺮَّﺣِﻴْـــــﻢ - - ﺃَﺷْﻬَﺪُ ﺃَﻥ ﻻَ ﺇِﻟَﻪَ ﺇِﻻَّ ﺍﻟﻠﻪُ ﻭَﺃَﺷْﻬَﺪُ ﺃَﻥَّ ﻣُﺤَﻤَّﺪًﺍ ﺭَﺳُﻮﻝُ ﺍﻟﻠﻪَ ۞ Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang Ku Bersaksi Bahawa Tiada Tuhan Selain Allah Dan Muhammad Pesuruh (Utusan) Allah Maaflah..sy dari golongan marhain ingin menegur.. Berpeganglah pada Al-Quran & As-Sunnah (Al-Hadis).. Kerna itulah jalan yang terbaik...hentikanlah fitnah memfitnah..sedih Nabi Muhammad s.a.w jika Nabi Allah Muhammad s.a.w masih ada sekarang...melihat umatnya bertikam lidah..fitnah memfitnah...hina menghina..sesama Muslim... Solat dan Doalah mohon petunjuk pada Allah swt.


Allah S.W.T telah berfirman;" jika engkau memudahkan urusan hambaku, maka aku permudahkan urusanmu, jika engkau menutup keaiban hambaku maka aku akan tutup aibmu dan jika engkau buka keaiban hambaku, maka aku akan buka keaibanmu." sedarla saudara seagamaku.baliklah kita ke asal, ke NUR Muhammad S.A.W. takutlah untuk berkata-kata. sesungguhnya fitnah dan mengadu domba itu adalah satu dosa besar. sesungguhnya janji ALLAH itu amat benar..


INGAT DAN PATUHILAH FIRMAN ALLAH IAITU BERLEMBUT DENGAN SESAMA ISLAM DAN BERTEGAS SERTA BERKERAS DENGAN KAUM KAFIR YANG JELAS MENENTANG ISLAM!!!!



ALLAHUAKBAR!!!

2 comments:

Anonymous said...

Ilmu ulama yang tinggi boleh kenal mana intan mana kaca. InsyaAllah sentiasa dalam peliharaan Allah s.w.t.

Waktu PAS perintah, peruntukan di sekat dan serangan bertalu2. Waktu mereka makin lemah, 360 darjah pusingannya.

Tak lamaaaaa daaaahhh bee end ni..

Anonymous said...

sbb tu melayu tak boleh bersatu kerana ramai sangat melayu biul macam kau!