Monday 11 March 2013

UNTUK BACAAN WANITA.LELAKI JANGAN BACA.TAPI KALAU NAK BACA JUGA,NAK BUAT MACAM MANA!!!!

Mendapatkan Payudara Besar, Indah Serta Montok Tanpa Pembedahan.

Payudara Tetek Besar dan Indah Montok Tanpa Operasi


Buat anda yang ingin memperbesarkan tetek, tetapi takut menghadapi pisau bedah, masih ada jalan meskipun hasilnya tidak memuaskan dan tidak seperti hasil kerja doktor bedah plastik. Inilah pilihan non-operasi yang layak dicuba:


1. Olahraga
 
 
Tetek tidak memiliki otot, hanya terdiri dari sel lemak, saluran susu, dan kelenjar. Olahraga tidak boleh memperbesarka ukuran tetek, tetapi dapat menjadikan tubuh lebih tegap dan tegak. Otomatik tetek terlihat lebih besar.

Berenang membuatkan tetek terlihat lebih besar kerana melatih otot dada yang bergerak melawan air. Lakukan latihan untuk menegangkan otot pektoral di bawah tetek. Setelah otot tegang, jaringan dada menjadi lebih kencang dan kenyal. Pada dasarnya latihan membesarkan dada ini merupakan latihan pengembangan dada.


2. Pakai Bra Khusus
 
Pakailah bra yang dirancang secara profesional sehingga boleh memperbaiki penampilan tanpa bergantung kepada operasi implan tetek / payudara. Bra jenis ini sukar didapati. 
 
 
3. Visualisasi Tetek Lebih Besar
 
Anda pernah mendengar tentang the Secret? Rhonda Bryne, penulis buku fenomena itu, mendefinisikan law of attraction, iaitu sebuah prinsip tarik-menarik. Prinsip itu menerangkan apa yang kita ciptakan adalah pilihan-pilihan yang kita buat dan kita fikirkan sendiri.

Kenapa tidak mempraktikkan prinsip itu untuk membuat tetek terlihat cantik? Rilekskan diri terlebih dahulu. Picit dan usap tetek dengan lembut dan pastikan diri percaya bahawa tetek jadi lebih besar. Lakukan ini sesering mungkin saat kita merasa nyaman dengan diri sendiri.

4. Hati-Hati terhadap Janji Palsu
Selain suntik dan vakum, ada lagi suplemen yang menjanjikan boleh memperbesarkan tetek. Namun, menurut ahli spesialis kesihatan tetek dari Mayo Clinic, AS, tidak ada bukti bahwa suplemen ini benar-benar berkhasiat memperbesar tetek.

No comments: