Monday 4 March 2013

KUTUKAN IBLIS DAN SYAITAN MENCALARKAN IMEJ UMNO

 

Nik Aziz samakan UMNO dengan komunis.

  FIRMAN ALLAH:

"APA SUDAH JADI KEPADA AKAL KAMU?BAGAIMANA KAMU MENETAPKAN HUKUM(YANG TERANG-TERANG SALAHNYA ITU)

(AL-QALAM 68:

WAJAH SEBENAR NIK AZIZ NIK MAT BERSELINDUNG DI SEBALIK TOPENG MANUSIA!!!!

 

Dakwaan Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang menyamakan UMNO sama seperti komunis disifatkan satu kenyataan tidak munasabah dan terdesak untuk meraih sokongan rakyat menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13.


Nik Aziz terdesak menjelang Pilihan Raya Umum Ke-13 nanti serta satu kenyataan yang langsung tidak munasabah.kenapa dia selalu kritik UMNO. 

Mungkin dia tiada cara lain mahu hadapi pilihan raya hingga sanggup buat tuduhan tak munasabah macam ini,"kenyataan Nik Abdul Aziz dalam entri blognya semasa Konvensyen Pakatan Rakyat baru-baru ini yang menyamakan UMNO dengan komunis kerana hanya tahu bina masjid tetapi tidak tahu menegakkan syiar Islam.

Malah menurut entri itu, Nik Abdul Aziz turut menyatakan kononnya UMNO tidak dapat mempraktikkan Islam secara menyeluruh di negara ini disebabkan terdapat rakyat yang pelbagai bangsa dan agama.

Ini ke Nik Aziz yang dikatakan Ulama?

Sebenarnya Nik Aziz bukan ulama pun.Kelulusan dia dari deoband  tak diiktiraf oleh banyak negara islam pun.Dia hanya setaraf ustaz sekolah rendah aje.

Tapi hanya kerana dia pemimpin parti yang dipenuhi ahli yang suka mendewa-dewakan pemimpin maka Nik Aziz berjaya memperhebatkan dirinya dan akhirnya syok sendiri sebagai ulamak.Ulamak pewaris nabi tak ada yang berperangai macam dia ni.

Penganut agama pasyiah sama taraf dengan pengikut hare rama hare krisna!!!Pendewaan terhadap pemimpin berada pada tahap dewa piang!!!  

Menghina  dan mengeji orang umno adalah agenda utama hidup dia.Mula-mula tuduh kafir.Kemudian tuduh tolak islam,sekarang tuduh komunis pulak.

ITU DIA NAK KHABARKAN KEPADA RAKYAT YANG UMNO NI TETAP KAFIR.

Apa boleh kita boleh buat dengan orang tua yang dah capai taraf berhala hidup ni.Semua yang dia cakap di percayai bulat-bulat oleh penyembah berhala hidup ini. 

Tak ada seorang pun yang menyembah dia ni berani menyanggah apa jua perlakuan dan tutur bicaranya yang jelas salah dan sesat.

Apa yang pasti Nik Aziz masih tak faham dan tak mengerti dengan kifarah Allah yang sedang melanda dirinya yang dah mula merapu,meroyan dan nyanyuk.

Tindakan nya akhir-akhir ini seperti tindakan orang yang langsung tak takutkan Allah.

Bertaubatlah wahai si berhala hidup yang setaraf dengan guru nanak oku dap!!!!!!!

  

 

No comments: