Saturday 30 March 2013

ANAK ANJING DARI KELUARGA BABI!!!

 

Sebarkan Foto Anak Anjing Ini !! Khas Untuk Yang Ada Telur !!



KAU YANG SEBENARNYA BABI.BAPAK KAU BABI,EMAK KAU BABI,KAKAK KAU BABI,BABI,BABI,BABI DAN BABI.MUKA KAU PUN MUKA BABI.KAU KALAU DUDUK INDIA NAK BELI CERMIN MATA PUN TAK MAMPU SEBAB KAU KASTA PARIA.NAJIS KALAU SENTUH KAU DAN KELUARGA KAU!!!DAPAT TINGGAL DI NEGARA MALAYSIA YANG AMAN NI PUN KAU DAH BERNASIB BAIK.MEMANG BANGSA KAU NI DARI ZAMAN DAHULU SAMPAI SEKARANG SUKA BUAT KACAU DI BUMI MELAYU NI.NASIB BAIK JEMAAH ISLAMIAH DAH TAK AKTIF.KALAU AKTIF DAH LAMA KAU MAMPUS KENA TEMBAK!!!


Sejak Anwar vavi gila nak jadi PM..sejak beliau ajar penyokongnya berwatak binatang maka setiap hari ada saja manusia yang berotak anjing yang cuba tunjuk bahawa mereka samseng taik anjing !! tuuuiHH !!

Dari anjing baka kurap yang jadi hamba abdi hinggalah kepada pemimpin depa yang memang bernafsu babi..nafsu sondol jantan dan betina tak kiralah siapa pun..bini atau laki orang atau mahasiswa semua d sondol..d liwat kunyit hanyir..tuiiHH !!

Tak pernah terjadi dalam sejarah Malaysia moden..bangsa lain menghina bangsa yang lain..seolah-olah nak test kesabaran bangsa yang d hina...NAK SANGAT KE ?

Kepada sahabat-sahabat yang disayangi..kalau jumpa anak anjing kurap yang masih ada mak bapak ni..heret ke Balai Polis yang berdekatan..heret dan buat report polis..atas kesalahan menghina Negarawan Malaysia..Masa ni kita nak tunjukkan bahawa jangan sentuh dan hina bangsa lain..isshhhhh !!!

2 comments:

Anonymous said...

Nanti dia spin banyak orang nama mahathir apa..jgn masuk perangkap..

Kutukandewata said...

macam nuarlah,banyak orang bernama nuar.betul juga cakap bro...tq