Tuesday 26 March 2013

SONDOL-SONDOLAN,BOGEL-BOGELAN!!!!

7 Tempat Rasmi untuk Bogel?


Tempat  Bugil 
Aktiviti tanpa pakaian atau yang dikenal bogel tidak selamanya dapat dilakukan di tempat tidur dan kamar mandi.

Pasalnya, ada beberapa wilayah di dunia yang disediakan bagi anda yang kemaruk bogel dengan suasana terbaik dan tanpa larangan. Apa saja ?


7 Tempat Rasmi untuk Bogel?
 
 
1. Naked Beach
 
Halouver Beach, di Miami, Florida, Amerika menjadi tempat bagi anda yang ingin berjemur tanpa mengenakan pakaian. Dengan begitu proses sun bathing berlangsung sempurna mengenai kulit.
 
 
2. Naked Park
 
Taman Englischer di Munich merupakan salah satu taman terbesar di Eropah dengan luas hampir empat kilometer persegi. Tradisi telanjang disini telah berlangsung sejak tahun 1960-an.

 
3. Naked Hot Spring Bathing
 
Berada di Oedo-Onsen-Monogatari, Tokyo, Jepun, anda bogel sambil berendam menikmati kesemulajadian sumber air mineral murni dari bumi yang hangat. Acara bogel ini merupakan salah satu tradisi di Jepun.

 
4. Naked Art Festival
 
Diselenggarakan secara rutin setiap 27 Jun hingga 3 Julai di Porstschach am Worthersee, Austria, Naked Art Fesival adalah acara body painting terbesar di dunia.

 
5 .Naked Sauna
 
Hadir sejak 1928, Kotiharjun Sauna di Kallio, Helsinki, Finland, menghadirkan pengalaman sauna terbaik kayu bakar yang memanjakan anda dengan berbagai pelayanan scrub dan urut. Semua itu dilakukan tanpa pakaian.
 

6. Burning Man Event
 
Festival ini diselenggarakan di Black Rock Desert, Nevada, Amerika Serikat, setiap 29 Ogos hingga 5 September. Anda boleh mengekspesikan diri sebebas-bebasnya tanpa pakaian.

 
7. World Naked Bike
 
Diselenggarakan setiap 12 Mac bergantian di beberapa kota di seluruh dunia, acara ini memungkinkan anda bogel sambil mengayuh basikal bersama ratusan peserta.

 

No comments: