Tuesday 19 May 2015

LONJAKAN GHAIRAH BERAHI SUAMI ISTERI!!!

9 Titik Sensual Di Tubuh Wanita.





http://4.bp.blogspot.com/_B9SxUjj2oUE/S17ZXF2jb5I/AAAAAAAAABQ/fLMcgn20AVM/s320/sensitif-01.jpg


Secara umum kaum wanita memiliki sejumlah lokasi yang kalau dijelajahi boleh dengan cepat memacu ghairah. Kenali titik-titik sensual tersebut dan praktikkan bersama pasangan.


1. Tengkuk

Pasangan tak perlu sibuk memperlakukan area ini. Cukup dengan menghembuskan nafas atau memberikan kucupan kecil sudah pasti akan membuat kita turn on. Sesekali olah lidah di area ini, jangan lupa angkat rambut anda ke atas untuk memudahkan eksplorasinya.

2. Bibir

Nah, setiap orang tentu akan 'naik' jika bahagian bibir disentuh. Minta pasangan memberi ciuman ringan lembut hingga panas membara. Nikmati saja sensasinya!

3. Telinga

Yup, area cuping telinga adalah wilayah sensitif. Minta suami memberikan ciuman panas. Rasanya? Whoa!

4. Kaki

Ada sebahagian lelaki yang tergolong sebagai pemuja kaki, dan jujur saja kita menikmatinya bukan? Jika pasangan tak keberatan, minta dia memainkan lidahnya di jemari kaki, khususnya ibu jari. Ingat, terlebih dahulu rawat kebersihan kaki selalu!


 5. Dada

Bahagian yang paling sensitif adalah di puting. Ada sebahagian perempuan yang suka wilayah ini diperlakukan 'kasar' namun ada juga yang memilih kelembutan. Kenali, teknik mana yang anda suka.

6. Bontot


Banyak perempuan mengaku, organ yang paling disukai  suami adalah bontotnya yang seksi. Namun kita juga suka jika area bawah bahagian belakang ini dieksplorasi pasangan. Caranya macam-macam, mulai dari belaian lembut hingga ramasan keras, bahkan gigitan ganas!

7. Belakang lutut

Banyak saraf sensitif di belakang lutut yang akan berreaksi cepat saat area ini disentuh. Ingat, minta pasangan untuk memperlakukannya dengan lembut, terlalu keras sedikit membuatkan geli.
8. Paha dalam

Area paha dalam perempuan banyak mengandung ujung syaraf yang peka. Sekali sentuh langsung on.
9. Organ genital

Last but not least, tentu saja area intim. Bahagian Miss V merupakan wilayah yang amat sensitif terhadap sentuhan, baik tangan, lidah maupun organ kejantanan pasangan. Kenali cara untuk memperlakukannya!

1 comment:

Agung Septiono said...

waoooowwwwwwww
nice blog.....