Wednesday 13 May 2015

CIUMAN MAUT!!!

CIUMAN MAUT TAOISME!!!

 

Cara Ciuman Dan Cara Membelai Wanita.



Cara ciuman dan cara membelai wanita harus anda kuasai, supaya dalam berciuman dan membelai sebelum bercinta dapat menjadi pemanasan hebat. 
Ciuman dan belaian merupakan elemen tak terpisah dari aktiviti seksual. Setiap inci area tubuh pasangan anda layak untuk dibelai dan dicium. Tapi area yang paling sensitif adalah bibir, payudara, paha dan organ seksual.

Menurut ajaran Tao, ketika lelaki mencium wanita ia akan merasakan energi Yin mengalir dari tubuh pasangannya masuk ke dalam tubuhnya. 
Sebaliknya si wanita seharusnya juga akan merasakan aliran energi Yang dari pasangannya ke dalam dirinya.

 
Sedangkan untuk belaian, ajaran Tao memberikantipsnya sebagai berikut :

 
1. Saling membelai, semestinya dilakukan selama foreplay, intercourse dan juga afterplay sampai anda berdua mencapai fase calm down atau santai.

 
2. Area paling sensitif pada tubuh wanita adalah klitoris dan payudara, namun sebaiknya tidak langsung menuju ke sana. 
Belailah dulu tangan dan memeluknya dengan lembut. Area lainnya yang cukup sensitif adalah telinga, leher belakang, pinggang, bahagian dalam pantat dan perut.Hubungan langsung antara perut juga bolehmenimbulkan rangsangan. 

 
3. Rahsia paling asas dalam membelai: Sentuhlah langsung kulit pasangan, tapi jangan statik. Variasikan teknik sentuhan dan gunakan juga bibir dan lidah, selain tangan. 

 
4.Lelaki memberikan reaksi yang berbeza terhadap stimulasi erotis, bergantung pada usia dan kemampuannya mengontrol energi seksual. 
Contohnya lelaki muda organ seksualnya sangat sensitif, jenis belaian yang dianjurkan adalah sentuhan lembut pada seluruh permukaannya. 
Untuk lelaki yang lebih tua, dianjurkan untuk menggenggam penisnya dengan kedua telapak tangan dan menekan-nekannya dengan lembut menirukan 'denyutan' otot vagina.

 
5. Anda akan terdorong untuk mengeluarkan suara-suara erotis saat menikmati belaian dan ciuman pasangan. Dananda akan melihat bagaimana suara-suara tersebut mempengaruhi pasangan dan menciptakan syurga dunia.

 
Taoisme mengajarkan bahawa jika pasangan bolehberaktiviti seksual dengan waktu yang cukup, mereka akan merasakan harmoni secara mental dan fizikal. 
Kehidupan yang penuh erotika juga menciptakan keseimbangan hormon. Dalam dunia kedoktoran moden menyebutkan bahawa keseimbangan hormon amat berperanan dalam menjaga kesihatan dan tampil awet muda. Dalam bahasa Tao disebut keseimbangan esensi Yin dan Yang.

 
Selain seks, stimulasi audio-visual seperti filem, lukisan, muzik dan foto-foto erotis bernilai seni juga dipercayai boleh menyeimbangkan Yin dan Yang.

Silalah cuba malam ini!!!

No comments: