Thursday 14 May 2015

PETUA MEMELIHARA KESIHATAN JANTUNG!!!





Dalam minggu ni admin menerima 2 berita 
akibat masalah jantung.

1. Sepupu admin meninggal kerana jantung Ahad 
lepas.
2. Jiran admin dimasukkan ke hospital kerana 
masalah jantung tersumbat.

Cara rawatan di bawah telah diamalkan oleh 
sahabat admin dan ingin admin kongsikan 
bersama.

Rawatan alternatif: Membuka salur darah jantung - Rawatan alternatif: Membuka salur darah jantung tersumbat

Saya ingin berkongsi satu lagi cara rawatan alternatif untuk membuka atau meluaskan salur darah yang tersumbat di jantung. Oleh itu, sesiapa yang mempunyai masalah jantung tersumbat dan perlu menjalani angiografi atau bypass, bolehlah mencuba rawatan alternatif ini, semoga anda tidak perlu melalui pembedahan bypass tersebut.

Resepi ini diberikan oleh Vaid Sahab (doktor di Auyervedi) untuk dikongsi bersama.

Bahan diperlukan:
1 cawan jus lemon
1 cawan jus halia
1 cawan jus bawang putih
1 cawan cuka epal
Cara
Campurkan semua bahan di atas dan masak dengan api yang perlahan selama 1 jam (60 minit) atau sehingga bahan campuran ini tinggal 3 cawan. Sejukkan, kemudian campurkan dengan 3 cawan madu semulajadi, dan simpan dalam balang yang bersih.
Minum campuran ubat ini satu (1) sudu makan setiap hari. Amalkan sehingga 30 hari dan rasai perbezaannya. In sya Allah rawatan ini akan berhasil.
Testimoninya adalah seorang doktor iaitu jiran saya...DR SHAH RAZALI Srixon Code...Pengerusi Shah Groups... bila 2 saluran darahnya tersumbat dan akan dibuat bypass saya telah mencadangkannya agar mencuba perubatan ini...dan dia telah mengamalkannya minum sesudu 2 kali sehari... Alhamdulillah bila hendak dibuat bypass pemeriksaan keatasnya mendapati 2 saluran yang tersumbat telah terbuka...
Copy n paste.
Usaha dan tawakal. Insya Allah.

No comments: