Friday, 8 May 2015

Kekasihku Direbut Oleh Gadis 16 Tahun!!!


Kekasihku Direbut Oleh Gadis 16 Tahun Yang Semakin Cantik Kerana Pembedahan Plastik.




Untuk tampil cantik dan menarik, nampaknya saat ini operasi plastik telah menjadi pilihan utama beberapa wanita. Setelah beberapa media digegarkan dengan berita mengenai foto-foto gadis cantik 16 tahun Daene yang melakukan operasi plastik serta menuai banyak komentar dari netizen, kali ini berita yang lebih mengejutkan juga datang darinya.Dipetik daripada laman singaporeseen.stomp.com.sg, baru-baru ini diketahui telah beredar foto mesra Danae bersama seorang lelaki bernama Hong You di sebuah kamar tidur. Tidak hanya membuat netizen terkejut, foto tersebut nampaknya telah menjadi luka bagi seorang wanita bernama Cao Yingxin.
Danae dan Hong | Photo: Copyright singaporeseen.stomp.com.sg

Cao Yingxin sendiri merupakan bekas kekasih Hong You. Sebelumnya, pasangan Cao dan Hong baik-baik saja serta penuh kebahagiaan. Bagi Cao, Hong merupakan lelaki yang begitu romantis dan menyayanginya. Hubungan muda mudi ini bahkan telah berjalan sejak tahun 2013.

Namun, setelah beredarnya foto Danae di sosial media Weibo setelah operasi plastik, rupanya Hong telah terpesona dengan kecantikan gadis yang masih muda tersebut. Tersebar foto Hong dan Danae berada dalam satu kamar tidur yang sama. Sejak itu pula, hubungan Cao dan Hong berakhir.

Hong dan Cao sebelum putus | Photo: singaporeseen.stomp.com.sg
Hong dan Cao sebelum putus 

Cao mengatakan "Saya merasa sangat marah dan kecewa. Dia adalah lelaki yang romantis namun kini ia telah meninggalkan saya.Hong kini telah bersama dengan gadis 16 tahun yang telah melakukan operasi plastik."

Dalam akaun sosial medianya, Cao mengatakan "Wanita itu telah mempengaruhi Hong. Tanpa memiliki rasa malu sedikitpun, ia bahkan melakukan skandal dengan memasang fotonya bersama Hong di kamar tidur."

Danae sebelum melakukan operasi plastik | singaporeseen.stomp.com.sg
Danae sebelum melakukan operasi plastik


"Saya sangat membenci Anda Hong. Saya pikir, Anda akan mencintai saya dengan tulus dan setia selamanya. Saya fikir kita akan baik-baik saja dan selalu bahagia. Saya sangat kecewa." Tambah Cao dalam akaun sosial media miliknya.

Meskipun menuai banyak kritikan, rupanya Danae telah selesa dengan dirinya sendiri. Gadis yang terlahir pada bulan Mei 1999 tersebut mengaku tidak terhalang oleh kritikan dan siapapun yang membencinya. Dan walau tidak sedikit netizen mengkritiknya, ternyata banyak pula penggemar dan lelaki yang mengaku jatuh cinta padanya.

Semoga Cao dengan ikhlas melepas sang kekasih yakni Hong untuk Danae. Semoga Cao diberikan seorang kekasih yang lebih baik dan lebih romantis serta mahu menerima dirinya seada-adanya.