Friday 29 May 2015

BOLEH BERAMBUS BERAMAI-RAMAI!!!



Kenapa suka sangat salahkan UMNO? UMNO dah buat macam-macam untuk bangsa Melayu.Melayu sendiri yang lalai dan menentang UMNO serta memburukan UMNO sedangkan fitnah itu datang dari musuh-musuh Melayu.


DS Najib difitnah.Rosmah diburuk-burukkan macam-macam cerita.Menteri-menteri yang berjuang membela rakyat disalahkan macam-macam perkara. Walhal apa yang mereka lakukan semua ada faedah pada rakyat.


Fitnah-fitnah yang dilemparkan satu bukti pun tak da. senang-senang ke nak songlap duit kerajaan yang sentiasa di audit?


Itu semua fitnah dari musuh-musuh Melayu dan UMNO. fikir la yang positif .. UMNO dah lama bangunkan negara sampai ke tahap maju hari ni dan dikenali dunia.Tengok sendiri berapa ramai pelabur luar yang melabur di Malaysia. 


DAP berhasrat hendak sangat Malaysia ni sebab dah maju .. tengok bandar-bandar yang maju .. siapa yang majukan? DAP ke UMNO? 


Bila dah maju senang-senang je Melayu bodoh serah pada DAP dalam pilihanraya. Salah UMNO ke? UMNO yang majukan semua tempat di Maaysia bukan cina 
DAP! 


Kalu cina nak keluar dari Malaysia tak payah tunggu PRU 14, sekarang lagi baik .. PERGI BERAMBUS bersama-sama Melayu yang sokong DAP sekali!!!

1 comment:

Anonymous said...

Yg selalu buruk2kan negara, kaki2 fitnah semua boleh blah. Lagi aman negara ni. Mereka2 ni memundurkan Malaysia bukan nak menambah baik. Diri mereka sendiri pun maju dan kaya kerana UMNO. Memang x sedar diri.