Saturday 30 May 2015

BILA SETAN MENGUNDANG IBLIS!

BANGKITLAH UMAT!

Dalam keadaan saudara-saudara bergaduh bertekak pasal zikir joget yang Nabi s.a.w tak pernah buat, golongan cauvinis &pelampau liberalis meneruskan usaha menyesatkan umat &memporak-perandakan tanah air kita!
"Adakah pihak-pihak pembangkang di Malaysia sudah mula mengerakkan gerakan terancang untuk mengulingkan Kerajaan melalui revolusi setelah mereka gagal mengulingkan Kerajaan melalui pilihan raya dan demonstrasi jalanan?
DuBook Press, sebuah syarikat penerbitan yang berhaluan kiri yang didalangi oleh Rahmat Hussin dan Hishamuddin Rais, telah berusaha untuk membawa masuk ikon revolusi Joshua Wong ke Malaysia.
Joshua Wong adalah pengasas 'Umbrella Revolution' yang baru berumur 18 tahun dan merupakan 'Top 50 The Most Influential Leader by Time Magazine'. Beliau akan hadir pada 30hb Mei ini bersama aktivis Singapura, Han Hui Hui dan dijangkakan akan berjumpa dengan Demonstran Muda Malaysia di Bangi.
Adalah diharapkan semua NGO & gerakan Melayu-Islam akan mengambil perhatian serius mengenai perkara ini. Jangan biarkan budaya dan pengaruh asing menular dalam negara kita!
Pertama sekali, buat lapuran polis sebanyak mungkin!
Kedua adakan sidang media membantah pragram ini!
Ketiga desak KDN isytihar Joshua Wong & Han Hui Hui ini persona non grata sebagai orang tidak dikehendaki dan hendaklah dihalang masuk ke negara ini!!!
Selamat berjuang!

No comments: