Saturday 16 May 2015

LAKUKAN DEMI ISTERI YANG TERCINTA!!!!!

Lakukan Ini Agar Aroma Organ Genital Tidak Mengganggu Aktiviti Seks.



Terkadang ada orang yang tak percaya diri dengan aroma organ genitalnya. Dikhuatirkan mood bercinta akan hilang saat mencium aroma organ genital yang khas. Aroma organ genital menjadi hal yang perlu difikirkan suami isteri. Apalagi jika akan melakukan oral seks.


Nah, agar aroma organ genital anda mahu pun pasangan tidak menjadi masalah, maka lakukanlah perkara berikut, seperti berikut:


1. Jaga Kebersihan

Jagalah selalu kebersihan organ genital Anda. Seperti diketahui, keringat boleh memunculkan bau tidak sedap. Bau urine dan keringat boleh berubah tajam setelah beberapa jam.

Jadi sebelum memulai hubungan seks dengan pasangan, cucilah organ genital anda dengan air dan cecair pencuci yang khusus. Pada organ genital terdapat smegma, substansi keputih-putihan yang menyebabkan bau pada alat kelamin. 

Oleh itu rajin-rajinlah mencuci alat kelamin dengan cara yang betul, terutama saat akan berhubungan intim agar tidak ada aroma tidak enak dari 'bawah' sana.


2. Mengajak Pasangan Mandi Bersama

Kadang-kadang mungkin anda merasa segan memberi tahu pasangan agar membersihkan alat kelaminnya terlebih dahulu sebelum bercinta. Mengajak pasangan mandi bersama boleh menjadi cara terbaik untuk membuat dia membasuh dan membersihkan alat kelaminnya.


Untuk memastikan organ genital pasangan benar-benar bersih, anda mungkin boleh turun tangan sendiri untuk membersihkannya. Setelah selesai menyabun badan suami, segera lanjutkan ke bagian bawah. Pastikan anda menarik kulupnya dan cucilah dengan lembut hingga bersih.


3. Manfaatkan Sos Cokelat

Kebanyakan perempuan tidak suka rasa dan aroma organ genital pria. Hal ini membuatkan perempuan kadang-kadang enggan melakukan oral seks. Jadi jika suami anda meminta anda melakukan oral seks, manfaatkanlah sos cokelat.

Sos cokelat merupakan cara efektif untuk menikmati oral seks. Pastikan sebelumnya suami anda sudah membersihkan organ genitalnya sebelum anda melumurinya dengan sos cokelat. Dengan cara ini, aktiviti seksual anda akan terasa lebih enak dan manis.

Jangan malu-malu.Cubalah,bukan orang lain,itukan pasangan anda yang sangat anda cintai.

No comments: