Monday 18 May 2015

SYURGA DUNIA RUMAHTANGGA!!!!!


Cuba 4 Perkara Ini untuk Buat Pasangan Anda Berghairah Malam Ini.




Setelah sibuk dengan pekerjaan seharian minggu ini, tibalah saatnya anda menikmati waktu lebih lama dengan pasangan. Malam ini anda boleh membuat suami  berghairah dengan menerapkan cara-cara berikut ini.


Inilah 4 perkara yang perlu anda lakukan malam ini agar kehidupan seks ahnda semakin menghairahkan:

1.Tela'ah Buku Erotis

Bacalah buku atau novel yang mengandung sisi-sisi erotis seperti Fifty Shades Of Grey. Dari sana anda bolehmendapatkan idea untuk membuat kehidupan seks anda dan pasangan lebih membara. Menyenangkan bukan?


2. Seks Spontan

Ada kalanya yang spontan dan instant itu menyenangkan. Tidak perlu merencanakan bersama-sama suami bila hubungan intim akan dilakukan. Misalnya saat suami sedang asyik berendam di bath tub,anda boleh berinisiatif untuk bergabung. Lakukanlah seks spontan di sana dan bersenang-senanglah.


3. Menjadi Guru

Anda juga boleh bersenang-senang bersama suami dengan berpura-pura menjadi guru. Bukan guru matematik atau fizik, tapi guru yang akan membimbingnya melakukan taktik-taktik untuk membuat anda orgasme. Hmmmm.....tentu akan menjadi pengalaman yang menyenangkan.


4. Menjadi Penari Seksi

Sesekali nakal di depan suami tiada masalah. Rancanglah pertunjukan tarian menghairahkan baginya. Saat suami sedang santai, datangilah dia dengan tarian seksi. Anda boleh melucuti pakaian yang anda pakai untuk membuat suami 'turn on'. Selanjutnya, terserahlah pada anda...

No comments: