Friday 15 May 2015

BUDAK KECIK,BUJANG-BUJANG,BUJANG TERLAJAK JANGAN GATAL-GATAL NAK BACA!!!!


Cara Posisi Seks Spoon  Untuk Kepuasan Bercinta.

Ada banyak posisi seks yang boleh anda cuba bersama pasangan. Salah satunya adalah spoon, posisi seks yang sensual(mengghairahkan). Pernah mencubanya? Jika belum, semak dulu alasan kenapa posisi seks yang satu ini disebut sensual seperti yang dipetik dariIndiansutras seperti berikut ini:


Tentang spoon 
Posisi ini dilakukan dengan cara pasangan yang berbaring menyamping di atas ranjang. Biasanya lelaki yang ada di belakang wanita. Si wanita perlu mengangkat salah satu kakinya agar pasangannya boleh melakukan penetrasi.


Pelukan 
Jika anda memerhatikan posisi seks yang satu ini, anda akan tahu bahawa lelaki memegang peranan untuk memeluk pasangannya. Maka dari itu, lelaki menyukai posisi yang satu ini kerana boleh dengan bebas menjelajahi tubuh wanita dengan tangannya dari belakang.


Penetrasi 
Posisi seks spoon boleh menjadi lebih sensual jika lelaki berusaha melakukan penetrasi perlahan-perlahan namun mendalam. Lelaki juga boleh mengatur kecepatan sesuai dengan kenyamanan pasangan.


Menjangkau payudara 
Seperti yang sudah disebutkan sebelumnya, posisi seks ini memungkinkan lelaki meraba tubuh wanita, termasuk payudara. Lelaki pun boleh berleluasa menjangkau dan memuaskan pasangannya.

 
Kepuasan wanita 
Karena wanita dipeluk dari belakang, tangannya cukup bebas dan boleh digunakan untuk memuaskan dirinya sendiri. Jadi bukan hanya lelaki, wanita pun akan menikmati posisi seks spoon yang sensual ini.


Mengangkat satu kaki 
Agar posisi seks spoon semakin sensual dan memuaskan, wanita boleh mengangkat salah satu kakinya ke atas. Hal ini dilakukan agar lelaki mampu melakukan penetrasi lebih dalam dan wanita boleh meraih G-spot.


Itulah beberapa cara untuk menikmati posisi seks spoon yang sensual bersama pasangan. Tertarik mencubanya?

No comments: