Thursday 5 June 2014

KETAHUILAH !,,IBLIS LAKNATULLAH, PENAUNG KEPADA FUCKATAN YANG MENYESATKAN RAKYAT.








Rupa-rupanya syaitan semakin bijak berpolitik,lengkap dan teratur. Patutlah kebanyakan manusia tersungkur dengan godaan mereka.

Ada diantaranya bertopengkan keagamaan (PAS) agar manusia itu mudah mendekati dan menurut segala kehendak kesesatannya tanpa disedari. 

Ada juga bertopengkan atas nama keadilan (PKR). Mereka menghasut rakyat, menabur fitnah dan menyeru rakyat menentang apa saja kebaikan yang kerajaan buat untuk kesejahteraan mereka sendiri. 

Lebih memburukkan kehidupan rakyat ialah bertopengkan babi (DAP) menyondol pohon perpaduan...Sikap super rasisnya menjadi ancaman kepada keharmonian negara!!!

Sebagai cif malaikat suatu masa dulu Iblis diberikan nama Azazel dan dipecat dari jawatannya bila enggan bersujud pada Nabi Adam as. 

Iblis berkata dengan angkuh "aku diciptakan dari api dan Adam as daripada tanah, mana mungkin aku sujud padanya" 

Iblis telah diberikan ijazah oleh Allah dalam menyesatkan manusia sehingga manusia semuanya tidak akan beriman kepada Allah. 

Tetapi Allah menyebutkan bahawa orang-orang yang ikhlas tidak akan dapat diperdaya oleh Iblis dan tenteranya. Bagi mereka yang beriman syaitan akan membisikkan was-was, gelisah dan sebagainya. 

Begitulah hebatnya perancangan dan gerakerja syaitan yang terus berjalan tanpa henti dan tanpa membuang masa. 

Justeru BN mendapat bimbingan daripada Allah swt dengan petunjuk jalan yang benar lagi dinaunginya.BN buat kerja untuk rakyat.Masa banyak dihabiskan untuk merancang dan melaksanakan tanggung jawab kepada rakyat dan negara!!!

Ada kau orang nampak PR sibuk buat kerja?? Mereka lebih sibuk kempen walau PRU dan PRK sudah selesai. Hanya tahu cari kesalahan orang lain tapi korap, kudis dan siplis sendiri tidak dihiraukannya. 

Syaitan dan iblis telah membahagikan tugas-tugas tertentu kepada ketua-ketua mereka, antaranya;

1-Qarin – mendampingi manusia sejak lahir lagi bagi mengajak, merayu dan menipu supaya menyimpang jauh dari jalan yang diridhai Allah (Pasti!,, Pasnafik menghasut dari kecil).

2-al Wilhan –menggoda dan mengganggu manusia sedang wudhuk (walau berwuduk mulut Pasnatik cabul macam jamban).

3-al Hinzab – mengganggu manusia sedang solat (dia sholat dia juga buat  doa KO kat orang lain,Pasnatik).

4-Thibr- bertugas khusus untuk membinasakan manusia (siapa lagi sesuai jika tidak Pkr).

5-Awar- menggoda manusia untuk melakukan zina (kamu siapa parti zina?).

6-Mabsut – membisikkan manusia supaya berdusta (Pemimpin PR dan dusta berpisah tiada!!!).

7-Dasim – Bertugas semata-mata menjadikan manusia bersengketa dengan keluarga (parti mana anjurkan demontrasi, perhimpunan dan Turun.. dah tentu kan tuan2, puan2 fuckaTan).

8-Zalanbur- Bertugas dipasar-pasar membisikkan dan memberansang manusia supaya melakukan penipuan semasa menjual beli (tuan2, puan2 parti mana tolak GST??....btol tu fuckaTan).

Itu adalah antara nama-nama syaitan dan tugas-tugas yang dipertanggung jawabkan keatas fuckaTan yang dapat dicatatkan disini. 

Pengkhususan ini menjadikan syaitan tersebut begitu mahir dengan tugas mereka dan faham benar akan kelemahan manusia. 

Semakin tinggi ilmu agama yang dimiiki oleh seseorang manusia itu, semakin tinggi azam dan usaha syaitan bagi membinasakan manusia dengan menghantar bala tentera dan pengikutnya baruah macai dalam fuckaTan yang standing atau yang lebih tinggi dari taraf manusia yang hendak dibinasakan itu. 

Ada manusia yang menjadikan syaitan itu gurunya. Jadilah syaitan itu bersarang dalam urat darahnya. Ada juga manusia menjadikan syaitan itu hambanya yang mereka sangka bahawa mereka memiliki sesuatu yang luar biasa. Tetapi itu adalah perangkap syaitan bagi menyesatkan manusia. Sehinggakan manusia tidak dapat menggunakan akalnya yang waras dalam mencari dan mengikut kebenaran. 

Dan akhirnya manusia ini tidak sempat bertaubat dan menjadi rakan syaitan di dunia dan di dalam neraka Allah buat selama-lamanya. 

Marilah kita minta dijauhkan oleh Allah akan perkara yang sedemikian. Nauuzubbillahi minasysyaitanirrajim. Mari kita mohonkan perlindungan dengan Allah daripada syaitan dan fuckatan yang kena rejam..

2 comments:

Anonymous said...

Yang dapat ic palsu kat Sabah dulu sokong Beend.

Nampaknya iblis yang dah dapat ic skarang pun akan sokong be end la jugak. Macm kata BEKAS PEMIMPIN MEREKA

Tengok je la apa yang dah bee ned lakukan kat sebahagian bangsa Melayu. Yang miskin mengemis brim. Yang sederhana sokong gila tak sedar kocek kosong. Yang kaya bertambah kaya.

Bangsa lain dikutuknya tapi boleh dapat pinjaman berjuta. Ada interest atau tidak hanya bee end yg tahu.

usin melaun said...

yang iblis tak tahu bersyukur walau di suap sejak kecil oleh kerajaan melayu ni ialah awak! iblis koreng ngok!!!