Wednesday, 2 April 2014

ANWAR IBRAHIM SYIRIK KAN ALLAH ???



ORANG ISLAM AJE YANG SEMBAH ALLAH! BILA PULAK ORANG KAFIR SEMBAH ALLAH?

ORANG KRISTIAN ADA TIGA TUHAN! TUHAN BAPA,TUHAN ANAK DAN TUHAN RUHUL KUDUS!


SEDANGKAN ALLAH MAHA ESA! MUSTAHIL ALLAH ADA TIGA!!!


INILAH AKIBATNYA ORANG YANG TAK ADA ILMU TAPI MENUNJUK-NUNJUK YANG DIA TU BERILMU SANGAT KONONNYA!


IKUT KAU LAH LABU! MATI SUSAH ESOK AWAK BUKAN ORANG LAIN


2 comments:

Anonymous said...

Kat negara ni ja kepoh pasal nama ALLAH. Pegilah belajar agama pada orang yang betul. Jangan dengar ustaz barisan yang tahu bodek ja...

Aku cabar korang pegi buat mogok kat negara Arab yang sebut Tuhan tu ALLAH.

Isu ni ditimbulkan oleh pemimpin hanya untuk nampak baik jer. Tu yang buat zalim, judi dan konsert seksi boleh plak.

Kutukan Dewata said...

kerajaab suruh ke kau berjudi?suruh ke kau pergi konsert?suruh ke kau meliwat?

isu kalimah allah ni kau tahu ke agenda krstian? kenapa nak guna hanya dalam bible versi melayu? kenapa dalam versi lain2 tak guna pulak kalimah allah? kenapa bible di vatican city tak guna pulak kalimah allah? cerdiklah sikit berfikir tu? awak usah ikut anwar,dia tu nak undi puak kristian aje!nak undi golongan LGBT! sbb tu skong sangat!

allah dalam bahasa arab tu lebih kurang dengan tuhan dalam bahasa melayu. tanya orang arab siapa allah awak?dia jawab jesus kalau dia beragama kristian.tanya orang melayu siapa tuhan awak? dia jawab allah swt.yang ini tak apa gunalah kalimah allah tu.

isu nya sekarang kenapa guna kalimah allah hanya dalam bible versi bahaasa melayu aje?kenapa versi lain tidak guna? tak nampak kah agenda kristian di sini klau tak buta hatilah!