Monday 4 April 2016

KERABAT DIRAJA ARAB SAUDI BENAR-BENAR MENYAMPAIKAN DERMA - DAKWAAN UTAMA MAHATHIR DIBUKTIKAN SALAH!!!

Untuk hampir setahun, bekas Perdana Menteri Malaysia, Tun Dr Mahathir Mohamad telah merangka plot untuk menggulingkan pengganti beliau, di dalam satu peperangan politik untuk menyelamatkan perniagaan dan kepentingan politik beliau.

Dr. Mahathir, dan kroni beliau, termasuklah blogger British Clare Rewcastle Brown telah berulangkali mendakwa wang yang didepositkan kedalam akaun Najib Razak adalah sumbernya daripada 1MDB.

Akan tetapi, baru-baru ini, terbuktilah yang ia adalah sememangnya telah didermakan oleh Keluarga Diraja Arab Saudi. Mereka juga telah membuktikan, tanpa ragu-ragu lagi yang dakwaan Mahathir adalah salah.

Walaupun bukti telah dikemukakan untuk menyokong dakwaan mereka, mereka menyogok dan memaksa kita untuk mempercayai dakyah mereka. Mereka turut mempertaruhkan reputasi mereka untuk dakwaan itu. 

Namun begitu, apabila bukti ditunjukkan yang wang tersebut datangnya dari keluarga diRaja Arab Saudi, mereka tetap menolaknya dan terus-menerus melemparkan dakwaan. Itulah asas rancangan mereka.

Maka, pasti mengejutkan apabila siaran televisyen secara langsung dimana mereka turut dijemput untuk menunjukkan bukti dakwaan mereka telah menyediakan satu lagi platform dimana mereka telah dibuktikan salah dimana wang itu sememangnya didermakan oleh keluarga diraja Arab Saudi, dan dakwaan mereka yang wang itu datang dari 1MDB adalah tidak benar.

No comments: