Friday 24 April 2015

SUDAH TIBA MASANYA DARAH ALVIN TAN MENJADI HALAL UNTUK DITUMPAHKAN!!!


Alvin Tan hina umat Islam Malaysia? 

Anak babi kesayangan seorang menteri!!!

Blogger seks, Alvin Tan sekali lagi mencetuskan konroversi apabila menghina panggilan sembahyang umat Islam iaitu laungan azan dalam rakaman video terbarunya. 

Video terbaru yang dimuat naik di laman Facebooknya itu berjudul 'Muslim Call to Prayer - Azan (R&B cover)' mendapat kecaman hebat dari pengamal media sosial, termasuk orang bukan Islam.











Alvin yang memberi tindak balas di komen-komen tersebut walau bagaimanapun tidak menunjukkan sebarang penyesalan mahupun mengakui kesilapannya. Malah Sesetengah komen balas yang ditulis Alvin dilihat berbau sindiran dan mampu menambah kemarahan. 

Alvin yang masih dilihat berbangga dengan statusnya sebagai blogger kontroversi melarikan diri bagi memohon suaka politik di Amerika Syarikat pada September tahun lalu. Sejak melarikan diri dari Malaysia, Alvin dilihat semakin berani melakukan penghinaan terhadap pihak berkuasa Malaysia, instisuti diraja dan negara Malaysia sendirI.

2 comments:

Anonymous said...

Menghasut dengan tujuan membunuh sesorang adalah suatu kesalahan dibawah Akta Kanun Keseksaan dan Akta Hasutan.

Nak jadi Hero ke?

ustaz roslankama said...

kd tu cakap dari sudut hukum islam.nak komen tu belajarlah hukum!kalau hukum islam pun kosong,tu yang jadi balaci pembela kafir tu!!!