Saturday 15 February 2014

TENTERA ALMASEHI DAJJAL SUDAH MULA BERTAPAK DI BUMI MALAYSIA!!! JANGAN LEKA,PERSIAPKAN DIRI SENDIRI!!!

Dajjal akan dapat apa saja yang dia inginkan seperti yang diperjelaskan oleh firman Allah di bawah ini:

إِنَّا مَكَّنَّا لَهُ فِي الْأَرْضِ وَآتَيْنَاهُ مِنْ كُلِّ شَيْءٍ سَبَبًا {٨٤} 

Sesungguhnya Kami telah memberi kekuasaan kepadanya di (muka) bumi, dan Kami telah memberikan kepadanya jalan (untuk mencapai) segala sesuatu,.... (QS: Al-Kahfi Ayat: 84) 1440 Awal Hijriah atau 2019  (dengan shaddah) 




Rasulullah shallallahu 'alaihi wa sallam bersabda: “Apabila salah seorang dari kalian selesai dari tasyahhud akhir, maka mintalah perlindungan kepada Allah dari empat perkara, yaitu mengucapkan:

 اللَّهُمَّ إِنِّيْ أَعُوْذُ بِكَ مِنْ عَذَابِ جَهَنَّمَ، وَمِنْ عَذَابِ الْقَبْرِ، وَمِنْ فِتْنَةِ الْمَحْيَا وَالْمَمَاتِ، وَمِنْ شَرِّ فِتْنَةِ الْمَسِيْحِ الدَّجَّالِ  

 “Ya Allah, sesungguhnya aku berlindung kepada-Mu dari siksa neraka jahannam, dari siksa kubur, dari fitnahnya (cobaan) hidup dan mati, dan dari kejahatan fitnahnya Al-Masih Ad-Dajjal. ” 

(HR. Al-Bukhariy 2/102 no. 1377 dan Muslim 1/412 no. 588 dari Abu Hurairah radhiyallahu 'anhu, lafazh ini milik Muslim)


Ketika Anwar memperlekehkan Islam dan Melayu melalui lagu Warisan, Anak Kecil Main Api, hanya kelihatan Cina gelak tertawa besar dan orang Melayu terdiam. Apabila Anwar meletakkan simbol segitiganya dan memperlekehkan Islam, ada pakcik dan makcik beristighfar dan begerak lalu dari situ.mediapjselatan.

KD:Bersatulah Melayu demi Islam.Tolak ke tepi soal parti.Memang sah dan nyata parti-parti politik melayu sudah tidak boleh diharapkan lagi untuk membela agama Islam di Malaysia ini.

Hanyalah kita majoriti penganut  agama Islam yang diharapkan membela agama kita sendiri!!!








Feel Free To Like ✔ Tag ✔ Share ✔ 
Ketika Anwar memperlekehkan Islam dan Melayu melalui lagu Warisan, Anak Kecil Main Api, hanya kelihatan Cina gelak tertawa besar dan orang Melayu terdiam. Apabila Anwar meletakkan simbol segitiganya dan memperlekehkan Islam, ada pakcik dan makcik beristighfar dan begerak lalu dari situ. Klik pautan ini untuk tonton video Anwar:
http://www.youtube.com/watch?v=7kCAq6a8wDU&feature=share

Bersatulah Melayu demi Islam.
Pakai lencana ini di Profile FB anda:
http://www.picbadges.com/badge/2960455

http://mediapjselatan.blogspot.com/

3 comments:

Anonymous said...

Anwar Ibrahim adalah syaitan yg bertopengkan manusia. Anwar Ibrahim memecah belahkan orang melayu dan menggangu gugat islam di Malaysia. Tunggulah janji Allah itu benar,panjang umur kita tengok time dia nak habis hayat....mungkin pada waktu itu kebenaran akan timbul.

Muslim said...

Elok dijadikan amalan doa di atas, elok juga diamalkan 10 ayat pertama dan 10 ayat terakhir Surah Al Kahfi, atau lebih elok lg keseluruhuan Surah Al Kahfi, mudah mudahan selamat dr fitnah Dajjal dan 70000 konco konconya. Hebat Dajjal, sukar terlepas dr tipudayanya, juga konco konconya.

Anonymous said...