Thursday 27 February 2014

12 Jurus Mengenal "Rahasia" Kekasih!!!



Artikel ini dihantar oleh rakan saya, Amoru Kaito . Tadinya sekadar main-main di emailkan ke email saya, tapi saya rasa, tak ada salahnya bila ke-12 jurus ini saya postingkan di blog ini.

Kerana sekurang-kurangnya, info ini boleh menjadi input tambahan, khususnya bagi mereka yang kebetulan belum berkahwin, atau mungkin yang ingin berkahwin dan agak kaku dengan kaum Hawa

Nota: Keberkesanan jurus diluar tanggung jawab penyumbang artikel ... hi hi hi (Joke aje)

  1. Apabila lelaki diam, bermakna banyak perkara yang sedang difikirkannya.
  2. Apabila lelaki lagi tidak minat debat, bermakna dia sedang berfikir dalam-dalam.
  3. Ketika lelaki melihat kamu dengan tatapan penuh tanya, bermakna dia sedang berfikir berapa lama lagi kamu akan berada di sekitarnya.
  4. Apabila lelaki menjawab kamu: "Saya baik-baik saja" setelah beberapa saat, bererti dia tidak sepenuhnya baik.
  5. Ketika seorang wanita menatap kamu, bermakna dia sedang bertanya-tanya mengapa kamu berdusta kepadanya.
  6. Apabila seorang wanita meletakkan tangannya di dada kamu, bermakna dia mahukan kamu selamanya 
  7. Apabila lelaki telefon kamu setiap hari, bermakna dia sedang mencari perhatian.
  8. Apabila lelaki mau ketemu kamu setiap hari, bermakna dia mau dimanjakan.
  9. Apabila lelaki sering meng-sms kamu setiap hari, bermakna dia berharap sms-nya dijawab, biar cuma sekali.
  10. Apabila lelaki mengatakan "I LOVE U" ... !!, bermakna dia sedang jujur.
  11. Ketika lelaki berkata: "Aku tidak boleh hidup tanpamu", bererti dia telah memutuskan untuk menjadikan kamu pasangan bagi masa depannya.
  12. Apabila lelaki mengatakan "Aku rindu kamu", bermakna tak ada seorang pun yang lebih jujur ​​darinya (saat itu).rahasiabatin.

No comments: