Tuesday 25 February 2014

MANUSIA MELAMPAUI BATAS!!! CEPAT LAMBAT AKAN JUMPA BALASANNYA!!!






AKU TAK NAK PELIWAT NEGARA MENJADI PERDANA MENTERI NEGARA AKU. AKU TAK NAK SEORANG GAY MENJADI PERDANA MENTERI NEGARA AKU.  NAK KE NEGARA NI KENA LAKNAT?NAK KE? SAMPAI MATI KENA LAKNAT ALLAH? NAK KE?


Lagi nak agung-agungkan spesis depan belakang ni. kalau dia  tak gila nak jadi PM ke nak jadi MB ke, Aku pun tak kisah... nak sondol india mabuk todi pun silakan la kalau dah itu dia punya selera. Tapi dia ni GILA NAK JADI PM/MB.. Haruskah kita senyap???haruskah???


Ini kata hakim2 yang arif tentang Anwar sewaktu membebaskan Anwar dulu.... maknanya liwat memang terjadi... masih nak kata fitnah jugak lagi ke?



Gambar: Ini kata hakim2 yang arif tentang Anwar sewaktu membebaskan Anwar dulu.... maknanya liwat memang terjadi... masih nak kata fitnah jugak lagi ke?

No comments: