Tuesday 11 February 2014

PERANCANGAN RBA SEDANG BERLANGSUNG,MEWUJUDKAN PERSENGKETAAN ANTARA KAUM!


APABILA WUJUD PERSENGKETAAN ANTARA KAUM  RBA TAJAAN DAP YAKIN BAHAWA BANGSA LAIN TAK AKAN UNDI BN KERANA BENCI DENGAN MELAYU UMNO!!!

TINDAKAN INI MENGUNDANG PADAH YANG PARAH!!! MEREKA LUPA BILA WUJUD PERSENGKETAAN INI,KAUM CINA JUGA YANG RUGI SEPERTI APA YANG BERLAKU DI REPUBLIK INDONESIA BILA MANA RAKYAT MEMBERONTAK MEMBANTAI PEDAGANG CINA HINGGA MEREKA LARI LINTANG PUKANG KELUAR DARI INDONESIA!!!

JANGANLAH ANGGAP PERPECAHAN MELAYU  MEMBERI LESEN BESAR KEPADA MEREKA UNTUK BERBUAT SESUKA HATI!

RBA GUNA PELACUR UNTUK MEMBANGKITKAN MARAH ORANG  MELAYU DAN ISLAM!!!


BACA APA YANG DITULIS OLEH PELACUR KELING KUI NI!!

Selagi Islam Melayu Malaysia ini ada negara ini tidak akan maju... melayu bodoh nak hancurkan agama kristian... menteri, sultan semua bodoh makan tahi anjing sial."
"Saya Josephine Mary dari Kajang Tamah Megah, saya pergi ke Gereja Holy Family Kajang. Paderi kami, George Harrison ajar kami dalam Melayu Allah, kenapa Melayu Islam isukan hal kalimah Allah ini... saya tak puas hati la, memang Melayu Islam Malaysia bodoh makan tahi... sultan menteri semua bodoh melayu sial."


"Sultan Selangor pun macam anjing sial bodoh dengar cakap orang... allah milik orang kristian, islam melayu malaysia nak rampas konon, melayu anjing sial."








Inilah Gereja Khatolik Holy Family di Kajang yang dimaksudkan tempat Josephine Mary mendapat ilmu songsang paderi khatolik yang menghina bangsa Melayu, Islam dan Sultan.




Gereja Holy Family, Kajang - menjadi pusat gerakan anti Islam, Melayu dan Sultan Selangor


Gereja tempat ajar ilmu kristian atau pusat mengajar penganutnya jadi kurang ajar terhadap bangsa Melayu, Agama Islam dan Sultan?


Lokasi ke Taman Megah, Kajang tempat kediaman PELACUR KELING KUI kristian yang menghina Islam, Melayu dan Sultan

Apa lagi mahu ditunggu wahai pejuang-pejuang Melayu-Islam, jangan sekadar buat laporan polis dan SKMM. Sewajibnya kita mencari betina kapir harbi ini hingga dapat dan ajar secukup-cukupnya. 

Gereja khatolik Holy Family Kajang ini perlu disiasat dan ditutup kerana menjadi pusat ajaran songsang menyemai kebencian kepada umat Islam selama ini.

Demo-demo juga tetapi betina ini harus ditangkap dan dihukum bersama-sama paderi yang menghasutnya. Jika Polis tidak bertindak jangan marah jika ada umat Islam yang ambil tindakan sendiri. 

Ini merupakan penderhakaan dan wajar dikenakan tindakan kerana kegiatan subversif. Anwar dan DAP harus bertanggungjawab!!!

No comments: