Monday 10 February 2014

HIPOKRIT,CAKAP LAIN BUAT LAIN!!! KANAK-KANAK JADI ALATAN POLITIK!!!





PASTI merupakan pusat asuhan PAS. Mereka memperjuangkan pendidikan percuma tapi kalau tadika pun kena bayar, apatah lagi pendidikan tinggi.





LEBIH TERUK LAGI LIHAT DI BAWAH INI:


PAS CELAKO PERALAT PASTI UNTUK TUJUAN POLITIK SEMPIT!!

By wizuraikota 




Semalam, seorang rakan  telah mengirimkan beberapa keping gambar. Rakan  ini tinggal di Pelabuhan Klang, Selangor. Lebih tepat lagi tinggal di Kg. Raja Uda dalam kawasan N47 Pandamaran. 



Menurut sahabat , tadika PASTI ini membekalkan anaknya ini artikel-artikel dan akhbar pro pembangkang yang dimasukkan dalam bag. 

"Saya masukkan anak saya ini di tadika PASTI dengan harapan dapat membaca dan menulis jawi, kerana di rumah saya tidak dapat melakukan semua ini kerana kesibukan bekerja. Namun apa yang tadika PASTI ini lakukan adalah bertentangan dengan moto tadika itu sendiri "AMAL DAN MULIAKAN DENGAN MEMBACA, SOKONG ISLAM KITA SELAMAT" katanya


"Saya tidak fikir semua artikel ini bertujuan untuk menyokong Islam. Katanya lagi.


Mengapa kanak-kanak ini dijadikan sebagai alat politik kotor mereka? Bukankah ini adalah cara kotor dan kolot Pakatan Rakyat untuk meracuni masyarakat. Seawal usia 5-6 tahun kanak kanak ini telah dihasut dengan politik kotor mereka.



Apa motif mereka? Ini tentunya satu cara PR untuk menanamkan kebencian kanak kanak ini terhadap kerajaan. Dalam ketika yang genting ini PR sanggup melakukan apa saja untuk memancing undi rakyat.


Adakah pengurusan Tadika PASTI ini akan menafikan wujudnya unsur politik dalam pengurusan Tadika PASTI?


Atau adakah PAS akan menggunakan skrip lama dengan menuduh ini adalah fitnah daripada UMNO.



MAKIN TERDESAK PLAK POLITIK SEMPIT PUAK HARAM JADAH NIH..SANGGUP PERGUNAKAN ANAK2 KECIL YANG MASIH TIDAK MENGERTI APA-APA BAGI TUJUAN POLITIK MEREKA..

1 comment:

Anonymous said...

Apa saja utk politik, kuasa dan utk jatuhkan UMNO. Kerana dengki dan hasad, demi kuasa. Islamnya hanya pd pakaiannya. Apa yg berlaku di Kedah sabo mahabbatuRasul, busuknya hati, buruknya akhlak, walau zahirnya hitam dahinya.