Friday 20 December 2013

TOL: SYARIKAT KONSESI KERAJAAN SELANGOR YANG BANYAK KONTROL!!!

KERAJAAN NEGERI SELANGOR PUNYAI KUASA UNTUK HAPUS 

TOL!!


SEPERTINYA semua kesalahan dan kenaikan harga di Malaysia ini adalah berpunca dari UMNO. 

Walau apa pun kesalahan dan kesilapan terutama tentang kenaikan harga di Malaysia tetap juga menuding jari menyalahkan kerajaan pemerintah UMNO dan juga Barisan Nasional.

Apa pakatan haram tu suci sangat ke tak pernah buat salah? 

Al-maklumlah, pencacai pakatan haram mana pernah nampak Anwar meliwat, Stopa Ali berzina, Azmin Ali berblowjob. Maksumlah katakan. 

Terpelihara dari membuat dosa. Lepas ni ada lah langau pakatan bercakap lebih mulia berzina dan meliwat dari naikkan harga barang. hahahahaha

Bercakap tentang tol di Selangor yang heboh menyalahkan kerajaan pimpinan Najib Razak. Perdana Menteri hanya menyampaikan hasrat para syarikat konsesi tentang kenaikan tol ini walhal kesemua plaza tol yang terlibat letaknya dibawah jajahan negeri Selangor yang ditadbir oleh si MAMAI Khalid Gagap.

(DARIPADA HEBOH MENJAJA KE SELURUH ALAM KERAJAAN NAK NAIKKAN KADAR TOL ADALAH LEBIH BAIK KERAJAAN SELANGOR TURUNKAN KADAR TOL KERANA KERAJAAN SELANGOR BANYAK SAHAM DALAM KONSESI YANG TERLIBAT!!!)

Kalau ada pencacai yang pandai membaca dan mengira pasti isu kenaikan tol ini tidak akan menuding jari kepada kerajaan persekutuan. 

Ini kerana kerajaan negeri Selangor melalui anak syarikatnya seperti PKNS dan Kumpulan Perangsang Selangor (PKS) mempunyai 30% saham dalam setiap konsesi lebuhraya seperti KESAS, Grand Saga dan Sprint. Jadi di mana yang dikatakan kerajaan persekutuan punyai kuasa?

Minta tolong sama itu Khalid Gagap lah. Minta dia turunkan harga tol.

Semalam Menteri Besar Selangor, Khalid Gagap mengakui sendiri yang kerajaan negeri Selangor tidak boleh berbuat apa-apa bagi membuat keputusan berkenaan dengan isu kenaikan tol ini kerana katanya hanya BOD yang mewakili kerajaan negeri berhak membuat keputusan.

Jadi, wayang apa yang Khalid dan Anwar nak mainkan selepas ini?jawabernam.

MASALAH DI SELANGOR HERET  RAKYAT MALAYSIA AGAR TERLIBAT SAMA!!!

No comments: