Sunday 29 December 2013

MEMANG DOKTOR TU BANGSAT!!! SEKS BANGSAT!!!



Kisah Doktor Bangsat!!! Baca sampai habis ok?? 



Seorang gadis berusia 20-an menemui Dr. FAIZUL, seorang doktor pakar jiwa....... 

Gadis : "Doktor, saya merasa amat marah pada kekasih saya sehingga saya memanggilnya lelaki bangsat. Ada kalanya saya rasa dia keterlaluan, dan ada kalanya pula saya rasa memang patut saya memanggil dia seperti itu.. 

Doktor : "Hmm. panggilan itu memang hinaan yg agak melampaui batas untuk seseorang.. tapi, mungkin kamu punya sebab tersendiri memangilnya demikian. Ceritakanlah kpd saya agar saya dapat membantu.." 

Gadis : "Ya memang ada..pada satu malam kami berduaan dalam kereta di tepi pantai.Dia pegang tangan saya." 

Doktor : "Dia pegang tangan kamu seperti ini?" Dr Faizul memberi contoh. 

Gadis : "Ya. seperti yg doktor lakukan" 

Doktor : "Kalau hanya ini, tidak sepatutnya dia dipanggil bangsat. Itu tandanya dia tidak mau berpisah dgn kamu..." 

Gadis : "Kemudian dia merapatkan badannya kepada saya dan memeluk bahu saya......" 


Doktor : "Dia lakukan seperti inikah?" 

Gadis : "Ya.. seperti inilah dia peluk saya doktor. 

Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau sentiasa berdampingan dgn kamu."  

Gadis : "Kemudian dia cium saya." 

Doktor : "Dia cium kamu seperti ini ?" 


Gadis : "Ya. Ciumannya sama seperti yg doktor lakukan." 

Doktor : "Kalau sekadar ciuman seperti ini, masih belum boleh dipanggil bangsat, itu tandanya dia sayang kamu, kan ?" 

Gadis : "Kemudian dia memasukkan tangannya kedalam baju saya; meraba2 saya doktor.."

Doktor : "Dia lakukan seperti ini kah?" 

Gadis : "Ya, seperti yg doktor lakukan inilah cara dia memperlakukannya. ." 

Doktor : "Itu bukan bangsat, itu tandanya dia mau membelai diri kamu.." 

Gadis : "Kemudian dia menanggalkan semua pakaian saya satu persatu.." 

Doktor : "Adakah kamu membantah tindakannya? " 

Gadis : "Tidak, saya merelakannya sebab saya sayang dia.." 

Doktor : "Dia tanggalkan pakaian kamu seperti ini ?" 

Gadis : "Ya, sampai saya tak de seurat benang pun, seperti ini doktor...." 

Doktor : "Itu masih belum layak dipanggil bangsat, kerana dia sememangnya ingin mengenali diri kamu sepenuhnya" 

Gadis : "Kemudian dia mencumbui saya lalu melakukan hubungan seks dengan saya ..." 

                            ( ...selepas seketika.... ) 





Doktor : "Dia lakukan seperti yg kita lakukan tadi kah?" 

Gadis : "Ya. Memang itulah yg dia lakukan ketika itu" 

Doktor : "hmm, itu juga masih belum boleh dipanggil bangsat. Itu tandanya dia memerlukan kamu kan!" 

Gadis : "Tapi kemudian dia memberitahu saya bahawa dia ada HIV positif" 

Doktor : "HAH?? DIA..MEMANG ... BANGSAT!!.. BANGSAAA TTT!!!.. LELAKI BAANGSAAAATTT!!!. 

Jangan ambil kesempatan atas masalah orang lain!!!

No comments: