Saturday 2 February 2013

BALA!BALA!BALA! MALAYSIA DIPENUHI ORANG MENYAMAR ULAMAK,SEDANGKAN HAKIKATNYA JAUH PANGGANG DARI API!!!!!

MESTI BACA: Azhar Idrus Kata Islam & kristian Bertuhankan Allah...

SEKADAR HIASAN

 

Hah ostad BENGONG nie kata kristian dan Islam bertuhankan Allah, maknanya, kita umat Islam menyembah Allah yang satu dan kristian pun menyembah Allah yang sama kita sembah, nah inilah namanya pluralisme...

Asal cerita nya senang aje, seorang mamat kristian kononnya bercinta dengan sorang budak melayu beragama Islam, so di tanyalah kepada ostad BENGONG nie, apa hukum nya dia bercinta dengan awek melayu nie dalam facebook.

Jadi ostad BENGONG nie nak tunjuk pandai, maka terkeluarlah jawapan seperti di bawah... sepatutnya dia hanya perlu jawab "peluklah Islam agar dapat berbahagia dengan isteri tercinta"

http://4.bp.blogspot.com/-YhZllLJfGPk/UQqdCkK-hSI/AAAAAAAARWA/pPSvhvmHBJ8/s1600/181178_359782157422864_102400000_n.jpg

MUNG NIE BENGONG,KRISTIAN YANG ADA HARI INI TIDAK MENYEMBAH ALLAH S.W.T DAN TAK BERIMAN DENGAN RASULULLAH S.A.W.
 
KRISTIAN BERTUHAN TRINITY.MUNG TAU TAK APA ITU TRINITY?TIGA TUHAN MUNG TAHU TAK. 
 
HANYA NABI ISA A.S DAN AHLI KITAB SAHAJA YANG BERTUHANKAN ALLAH.YANG LAIN TU SEMUANYA PEDO'OH.
 
SUSOH DENGAN MUNG NI,USTAZ GOOGLE!!!
 
Ostad BENGONG nie jahil pasal agama, segala jawapan yang di jawab masa kuliah dia tu bukan berdasar al-quran, hadis dan sunnah, dia guna kitab google. 
 
Jadi bila jawab isu agama yang melibatkan akidah maka si ostad BENGONG nie buka kitab google kemudian akan keluarlah jawapan bingai macam nie dan ada juga yang kata, segala soalan sewaktu kuliah nya tu telah di set terlebih awal.
 
Jadi yang bertanya tu terdiri dari budak-budak fan club dia, so itu pasal dia nampak hebat boleh jawab semua soalan dengan muka selamba kambing dia tu...

No comments: