Tuesday 12 February 2013

PENAWAR RINDU,PERACUN KALBU!!!

Oh Tidak! Isteri sengaja racuni kelaminnya sendiri untuk bunuh suami.

Entah apa yang difikirkan oleh wanita ini. Dengan nekadnya ia sengaja meletakkan racun di dalam kelaminnya sendiri dan mengajak si suami berhubungan seks oral

Wanita tersebut berniat membunuh suaminya, tanpa sedar racun juga boleh membunuh dirinya sendiri.

Seorang wanita didakwa oleh suaminya kerana dipercayai cuba membunuhnya dengan meletakkan racun di alat kelamin sendiri dan kemudian meminta si suami untuk melakukan oral seks.
racun faraj


Isteri tersebut dituduh dengan sengaja memasukkan bahan beracun ke dalam vaginanya sebelum memikat suami ke tempat tidur. Beruntung, si suami dapat melepaskan diri daripada kematian ketika mencium ada bau yang aneh dari faraj isterinya.


Kerana ingin tahu, lelaki 43 tahun yang tidak disebutkan namanya tersebut lalu membawa si ​​isteri ke rumah sakit di Sao Jose do Rito Preto, Brazil, untuk mengetahui punca bau tidak biasa di vaginanya.


Hasil ujian perubatan menunjukkan bahawa faraj isteri telah disiram dengan racun, yang cukup untuk membunuh suami dan dirinya sendiri, seperti dilaporkan Theweek, Jumaat (1/2/2013).
Wanita itu mengakui perbuatannya. 


Pada awalnya ia ingin meminta suaminya untuk bercerai. Kerana tuntutannya tak layan, ia pun berniat untuk membunuhnya. 

Sayang, cara yang digunakannya boleh membahayakan dirinya sendiri.

Kini wanita tersebut telah menerima rawatan perubatan dan si suami merancang untuk mendakwanya dengan percubaan pembunuhan.

No comments: