Sunday 24 February 2013

RAHSIA LELAKI,FAHAMILAH WAHAI WANITA!!!!

 

Wanita tidak tahu 3 hal ini dari lelaki.

Lelaki dan wanita menjalani hubungan asmara dengan cara yang berbeza. Untuk hubungan asmara berjalan lancar, sebaiknya wanita dan lelaki saling memahami satu sama lain. Sayangnya, tetap ada tiga hal yang tidak diketahui wanita dari lelaki, demikian seperti yang dipetik dari GalTime.

  Wanita tidak tahu 3 hal ini dari pria

Lelaki biasanya sederhana.Tidak seperti wanita yang kompleks,  Apa yang mereka rasakan, itulah yang diungkapkan. Lelaki juga mudah didesak, tidak meleret-leret jika ingin menyampaikan sesuatu. Sayangnya ramai wanita kurang sedar akan hal ini dan menganggap lelaki membingungkan.

Lelaki cukup payah dalam memberikan perhatian. Kebanyakan dari mereka sangat cuai dan tidak tahu harus berbuat apa untuk menyenangkan pasangannya. 
Meskipun begitu, cuai bukan bererti tidak sayang. Jadi jangan buru-buru menuduh lelaki tidak menyukai Anda hanya kerana dia punya watak yang sangat cuai.

Lelaki tak mampu membaca fikiran. Kebiasaan wanita yang punya masalah dengan pasangannya adalah diam saja. Mereka berharap agar lelaki faham dengan sendirinya atas kesalahan yang dilakukan. Padahal kebanyakan lelaki pasti tidak mampu membaca fikiran. Jadi percuma saja jika wanita diam, masalah pasti tidak akan selesai.

Beberapa wanita mungkin tahu tentang ketiga hal tersebut tentang lelaki, namun pura-pura tidak menyedarinya. Apakah Anda juga begitu?




No comments: