Thursday 21 February 2013

KENTUT GADIS SEMBUNYI BUNYI!!!



Bila Gadis Kentut?                                               





Kali ini kita semua bincang dari sudut kemanusiaan.Kita bincang tentang kentut seorang gadis? Atau lebih tepatnya: bilakah mereka kentut? 

Kerana sepanjang kau orang bergandingan tangan dengan mereka atau duduk sembang berjam-jam, mereka sama sekali tidak mengeluarkan suara-suara gas lepas atau bebauan amonia. 

Nah, kerana itulah hari ini aku akan beritau kau orang petunjuk dari sebuah pertanyaan paling pelik di dunia: bila gadis kentut?


Pagi-Pagi.

Selayaknya manusia normal dan sihat, pagi hari adalah waktu dimana semua sisa pencernaan di hari sebelumnya akan dikeluarkan. 

Jadi, kalau kau orang   ingin tahu kekasih kau orang kentut, datang aja pagi-pagi ke rumahnya. Suprise her with breakfast in bed, dijamin dia akan kaget sampe terkentut-kentut.


Sehabis Makan.

Perhatikan , gadis kalau habis makan pasti minta izin ke toilet. Katanya ingin kencing atau mau korek gigi. Itu benar. Entah kenapa gadis itu agak kurang dalam mengontrol bladder mereka. Tapi, ada alasan ketiga yanggadis tidak beritau sama kau orang, iaitu ingin kentut.

Kenapa dia tidak kentut aje di depan kau orang sehabis makan? memang kau orang ingin dengar dan cium baunya?  Jadi kalau dia pergi ke kamar mandi untuk buang air sehabis makan, izinkanlah. Jangan sampai dia lepaskan kentut di depan kamu. 


Menonton Konsert.

Menonton konsert mengikuti muzik yang membingitkan telinga. Ketika itulah boleh dipastikan dia sedang berdentum dentum mengeluarkan gas dalam perutnya. 

Kau orang mana dengar dan cium lah aje bersama suara muzik dan bau ketiak orang lain yang ramai di sekeliling kau orang. Tapi yakinlah, saat itulah saat dimana dia boleh kentut dengan bebas tanpa rasa bersalah atau malu. Cuba aje  berbisik di kuping dia 'Kamu lepas kentut ya?' lihat bagaimana reaksinya.


Tiba-Tiba Heboh.

Kau orang sedang duduk berdampingan, berpegang-pegangan tangan, saling menatap penuh kasih, perlahan tapi pasti saling memagut mesra, eh tiba-tiba dia berkata 'Eh lupa mak suruh telefon tadi selepas sejam meninggalkan rumah tapi tak nak lah, nak layan abang lagi seronok bla bla bla bla..' terus langsung bercerita dengan ghairahnya, awwwh kau orang pasti merasa dia sangat cute kerana ramah mesra menjelang ciuman pertama kalian. Ehm, sebenarnya tidak gitu. Dia lagi berusaha menyembunyikan bunyi kentutnya. Ketika dia merasa kentutnya  mula berbau, baru dia menerkam mencium kau orang. True story.


Pengunjung Tetap Bilik Air.
 

Yalah. Kalau dia selalu ke kamar mandi dan menyalakan lampu, nah itu lah saatnya dia lagi kentut. Tak percaya? Cuba aje  tutup suis bilik airnya.


Berkasih Sudah Lama.
Yaaa, kira-kira setelah lewat satu tahun pertama, baru mungkin dia akan terbuka soal ingin kentut atau langsung kentut depan kau orang

Kalau dia dari hari pertama dating sudah kentat kentut depan kau orang, kemungkinannya dua, memang dia anaknya jalanan atau dia memang tak tau malu aje.


Gadis seringkali ambil berat terhadap pandangan kekasihnya pada dirinya, kerana kentut itu sangat personal makanya dia begitu hati-hati untuk membaginya sama orang lain. Tapi percaya lah, kamu akan lebih suka dia menahan atau menyembunyikan kentutnya daripada brat bret brot sembarangan. Benarkan.....??!!

No comments: