Wednesday 13 February 2013

FANTASI LEBIH INDAH DARIPADA REALITI.

Seks Lebih Berkualiti dengan Mewujudkan Fantasi Seksual Lelaki.



Setiap orang baik lelaki maupun wanita wajar jika memiliki fantasi seksual tertentu. Agar hubungan seks lebih menyenangkan, tidak ada salahnya jika Anda mewujudkan fantasi seksual yang diinginkan pasangannya.


Kebanyakan lelaki menyimpan fantasi seksual hanya dalam fikirannya saja dan menjaga fikiran-fikiran nakalnya untuk dirinya sendiri. 


Jika Anda mengetahui fikiran atau fantasi seksual lelaki, cubalah untuk memberikan apa yang diinginkan agar kehidupan seksual Anda dan pasangan lebih berkualiti.


Berikut 4 hal yang dapat dilakukan wanita untuk memuaskan lelaki berdasarkan fantasi seksualnya, antara lain:


1. Wanita mampu mengontrol lelaki di tempat tidur.
 
Meskipun lelaki tampaknya selalu mengendali ketika sedang berhubungan seks, tetapi lelaki juga menginginkan agar pasangannya lebih aktif dan mampu mengontrol  hubungan seks sama seperti yang dilakukannya.


Lelaki kadang-kala menginginkan hubungan seks yang dimulai dan dikendalikan oleh pasangannya. Wanita harus lebih aktif di ranjang untuk memuaskan fantasi seksual pasangannya.


2. Penampilan yang berbeza.

Wanita mungkin perlu sesekali mengubah gaya berpakaiannya ketika tidur di malam hari. Tidur dengan mengenakan pijama atau gaun tidur biasa mungkin kurang menarik lagi, cubalah sesekali mengenakan pakaian yang sedikit berbeza seperti mengenakan kostum tertentu.


Kebanyakan lelaki berfantasi melakukan hubungan seks dengan wanita dalam kostum perawat atau pakaian sekolah. Anda dapat mencuba mengenakan pakaian tidur dengan nuansa yang sedikit berbeza untuk menarik perhatian pasangan.


3. Menjadi sedikit 'nakal'


Lelaki juga memiliki fantasi seksual untuk bercinta dengan wanita asing yang sedikit 'nakal' di ranjang. Sehingga tidak ada salahnya jika Anda berpura-pura menjadi orang yang sedikit asing dan nakal untuk suami di kamar tidur.

Hal ini dapat membakar ghairah seksualnya dan membuat hubungan seks menjadi lebih menyenangkan.


4. Berhubungan seks seperti di saat malam pertama.

 
Meskipun telah lama menikah, lelaki kadang-kala berfantasi melakukan hubungan seks dengan pasangannya seperti saat malam pertama. 

Lelaki ingin merasakan kembali saat-saat dimana dirinya mengendalikan Anda sepenuhnya kerana lelaki ingin menjadi yang pertama bagi pasangannya.

Yang perlu Anda lakukan adalah selalu menjaga kebersihan vagina dan rutin melakukan senaman  untuk menegangkan otot-otot dasar pinggul. Hal ini dapat membuat hubungan seks seperti malam pertama setiap malamnya.

No comments: