Friday 22 February 2013

SEXY DAN TERNAMA.

 

Top 10 Artis India Terseksi

Selain cantik, artis India juga terkenal seksi dalam setiap filem, foto, mahu pun video clip yang mereka lakonkan. Tarian dan lenggang lenggok nan seksi artis India begitu memikat para penggemarnya di seluruh dunia. 

Itulah yang membuatkan filem-filem dari india memiliki karekteristik tersendiri.Ok, berbicara tentang keseksian, berikut adalah  daftar top 10 artis India paling hot dan sexy yang di rangkum dari hubpages.com: 

Artis India Terseksi: 1. Katrina Kaif 


Artis India kelahiran Hong Kong ini merupakan puteri dari tujuh bersaudara. Boneka dari India, mungkin itulah kata-kata yang tepat untuk menggambarkan betapa cantiknya Katrina. Selain itu ia juga memiliki sosok tubuh yang sangat seksi, itulah yang membuat ia layak untuk menduduki posisi pertama. 

Artis India Terseksi: 2. Priyanka Chopra 


Sebelum terjun ke dunia hiburan India, Priyanka pernah mencicip manisnya menjadi Gadis no. 1 paling cantik di dunia alias Miss World. Sudah banyak filem yang artis sexy ini lakonkan. Penampilannya yang stylish dan  sexy merupakan sesuatu yang tidak berlebihan jika ianya menduduki urutan ke dua di dalam list ini. 

Artis India Terseksi: 3. Aishwarya Rai 


Berbeza dengan yang artis Bollywood yang lainnya, Aishwarya terlahir dari keluarga yang biasa-biasa saja di India bahagian selatan. Tubuhnya yang langsing sempurna dan bermata biru menjadi sesuatu yang tersangat istimewa daripada Aishwarya Rai. 

Artis India Terseksi: 4. Preity Zinta 


Pintar, cantik, dan seksi itulah sosok tubuh artis India yang satu ini. Sudah banyak penghargaan yang ia raih selama berkarier di dunia artis professionalnya. 

Artis India Terseksi: 5. Kareena Kapoor 


Sudah bukan rahsia lagi bahawa hampir sebahagian besar dari pelbagai filem yang dilakonkan oleh Kareena Kapoor berhasil meraih penjualan yang cukup besar. Mungkin itu kerana pesonanya yang begitu cantik dan seksi. 

Artis India Terseksi: 6. Sushmita sen 


Wanita sexy inilah yang merupakan wanita India pertama yang menang gelaran Miss Universe pada tahun 1994. Jadi tak perlu diragukan lagi bagaimana cantik, seksi dan pintarnya ia. 

Artis India Terseksi: 7. Deepika Padukone 


 

Artis India Terseksi: 8. Bipasha Basu 



Artis India Terseksi: 9. Riya sen 


Artis India Terseksi: 10. Mallika Sherawat 


Sherawat adalah salah seorang artis India yang berhasil menembus Hollywood lewat film 'Hiss' dan 'Politics of Love'. Ia juga memiliki imej sebagai simbol seks India.

No comments: