Saturday 23 February 2013

MACAM-MACAM,VAGINA TERINDAH PUN DIPERTANDINGKAN!!!



  PERTANDINGAN VAGINA TERINDAH!



Salah sebuah kelab di Portland, Oregon menganjurkan pertandingan vagina terindah.

Seperti dikutip dari Fashionista, salah seorang penonton peraduan itu menceritakan pengalamannya di sebuah blog. Menurut keterangan si penonton, kelab yang mengadakan peraduan itu bernama, Club Rouge di Portland.

Sebelumnya peraduan itu sudah dipromosikan oleh seorang DJ bernama DJ Dick Hennessy. Sang DJ berkeliling dengan keretanya yang di belakangnya ditampal poster promosi peraduan tersebut.

2nd Annual Vagina Beauty Pageant, itulah namanya yang melibatkan  vagina terindah. Dalam blognya sang penonton menceritakan bagaimana ianya  berlangsung.

Dikisahkannya, peraduan tersebut berlangsung cukup adil kerana juri-jurinya bukan daripada kalangan penonton. Ada enam orang selebriti tempatan yang menjadi juri. Mereka semua memberikan penilaian bukan dalam keadaan mabuk.

Setelah para juri duduk di kerusi masing-masing, peserta pun muncul.Kelihatan barisan wanita menari-nari  dengan gerakan membuka kakinya secara berlebihan.

Peserta kemudian disaring hanya menjadi tujuh orang saja. Ketujuh orang itu menari-nari lagi dengan gerakan serupa untuk menarik perhatian juri.

Akhirnya hanya ada dua wanita yang berhasil masuk ke babak final. Kedua wanita tersebut mengenakan bikini dan kemudian juri melihat bahagian sulit mereka dengan kanta pembesar.

Setelah itu, juri memberikan penilaiannya. Seorang wanita mengenakan bikini berwarna pink terpilih sebagai pemenang. Ia dinobatkan menjadi Miss Beautiful Vagina. Menyedihkan!!!

No comments: