Wednesday 30 January 2013

TIUNG BETINA SALAH GUNA NAMA ALLAH SEPERTI JUGA TUANNYA BERHALA BERGERAK!!!!!!

CyberTroopersALLAH Yang Diketuai Oleh Abby Abadi Burung Tiung!!!!!!

TIUNG BETINA TAIK KERBAU BERBUNYI LAGI!!!!!
Abby Abadi meroyan lagi... Baguslah jika PAS tidak nampak minah gedik bertudung ni sebagai satu liabiliti kepada mereka kerana Abby akan mengundang rasa menyampah pengundi kepada PAS, terutamanya pengundi wanita.

Kali ini Abby mengiktiraf satu gelaran baru kepada cacai2 PAS yang meraban di internet & media sosial sebagai 'CyberTroopers ALLAH'... WOW!! Itu gelaran untuk kumpulan yang menyokong nama ALLAH diperlekehkan dalam bible??


Mungkin Abby tak faham makna sebenar cybertroopers hingga melabelkan ALLAH juga punya cybertroopers. Biasalah, kalimah ALLAH pun sanggup mereka gadaikan demi politik sempit. Untuk mengembangkan minda Abby secara mudah, cybertroopers bermaksud seseorang yang melakukan propaganda putih (baik), kelabu (sederhana) dan hitam (jahat) di alam siber untuk mempengaruhi persepsi dan membuatkan seseorang memilih berpihak bersama mereka. Sanggupkah Abby membuat propaganda hitam (jahat) atas nama ALLAH???
Selayaknya so-called-cybertroopers-ALLAH ini melantik Abby Abadi sebagai 'Kapten' mereka kerana kecabulan mulutnya dalam hal mengutuk, mencaci & mencerca sesama umat termasuk ibu-bapa sendiri yang boleh dikelaskan sebagai extravaganza!!


Layakkah mereka digelar CyberTroopers ALLAH bila enggan mengikut perintah ALLAH & rasulNYA??
Firman ALLAH SWT: Wahai orang-orang yang beriman! Janganlah sesuatu puak (dari kaum lelaki) mencemuh dan merendah-rendahkan puak lelaki yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah pula sesuatu puak dari kaum perempuan mencemuh dan merendah- rendahkan puak perempuan yang lain, (kerana) harus puak yang dicemuhkan itu lebih baik daripada mereka dan janganlah setengah kamu menyatakan ke'aiban setengahnya yang lain dan janganlah pula kamu panggil-memanggil antara satu dengan yang lain gelaran yang buruk. (Larangan-larangan yang tersebut menyebabkan orang yang melakukannya menjadi fasik, maka) amatlah buruknya sebutan nama fasik (kepada seseorang) sesudah ia beriman. Dan (ingatlah), sesiapa yang tidak bertaubat (daripada perbuatan fasiknya) maka merekalah orang-orang yang zalim.
[Surah Al-Hujuraat Ayat 11]

Rasulullah s.a.w bersabda yang bermaksud: “Seorang mukmin bukanlah orang yang suka mencerca, bukan yang suka menjolok jolok, bukan yang suka berbuat keji, dan bukan juga orang yang suka bercakap keji.” 
[HR Muslim]

Rasulullah s.a.w bersabda yang maksudnya: “Sesiapa yang menolak kata-kata buruk terhadap kehormatan diri saudaranya, nescaya Allah menolak api neraka daripada mengenainya pada hari kiamat.”
[HR Ahmad dan Tirmizi]


Suara mulut longkang Abby semakin mengganas dan mengeluarkan bau yang sangat hanyir...

Apa tidaknya sampah-sampah yang dok update blog,Fb dan twitter semuanya mengguna bahasa maki hamun dan sumpah seranah diiktirah pejuang Allah...

Itu pun sijanda ni boleh kata depa ni semua Cybertrooper Allah..pelik dan sesat kenyataan bodoh dari sijanda pojaan ostad-ostad PAS...agak-agaklah nk gunakan kalimah Allah..sampai kaki fitnah dan sumpah seranah pun dikatakan pejuang alam maya Allah...

No comments: