Wednesday 23 January 2013

KHAS UNTUK PASANGAN YANG BARU BERKAHWIN.SI BUJANG JANGAN BACA TAU.BAHAYA!!!!


Tips Cara Cepat Merangsang Wanita....


Tips Cara Cepat Merangsang Wanita
 
 Cara Cepat Merangsang Wanita – 
 
 
Tips merangsang wanita itulah yang akan dikupas kali ini. Apakah kau orang sudah tau cara merangsang wanita dengan cepat??? 
 
 
Jika kau orang belum tahu dan mau tahu tenang saja kerana akan dibahas tips merangsang wanita dengan cepat.
 

Tapi aku harap tips merangsang wanita ini jangan di lakukan dengan kekasih kau orang. Kenapa tidak boleh? Kau orang tahu sendirilah kalau belum rasmi menjadi suami isteri alias bukan muhrim. Berikut di bawah ini adalah tips ampuh merangsang wanita dengan cepat.
 
 


 
Telinga
 
Kau orang boleh memberikan rangsangan seksual pada area di seputar telinga pasangan. Berilah kucupan lembut pada telinga bahagian belakang pasangan. 
 
 
Saat itulah kau orang akan melihat pasangan terbuai asmara. Kemudian bangkitkan ghairah berahinya dengan memasukkan lidah anda kedalam lubang telinga pasangan wanita anda.
 

Leher
 
Kau orang  jangan berkosentrasi pada satu titik sensitif tubuh wanita saja. Beralihlah pada bahagian lehernya yang dipercayai membuatkan ghairah seks wanita cepat menyala.

 
Kaum hawa akan sangat tersanjung bila diperlakukan dengan cara lembut serta mesra oleh pasangannya. Tak heran jika wanita selalu mengharapkan pasangannya memberikan rangsangan seksual yang menggoda di lehernya.
 

Kucup dan hisap dalam – dalam, perlahan melintasi dan membasahi seluruh area lehernya.. Hati – hati jangan meninggalkan bekas merah di lehernya.
 

Payudara
 
Jangan bertanya apa yang harus anda lakukan pada area ini, ikuti saja naluri atau instint kelelakian anda. 
 
Lelaki paling senang bereksplorasi pada bagian tubuh wanita yang satu ini. Pria percaya wanita lebih mudah terangsang jika buah dada pasangannya disentuh dengan lembut, diramas atau dikulum putingnya.
 

Pelukan, ciuman lembut di payudara, sampai perutnya dapat membuat wanita terangsang hebat sebelum persenggamaan dimulai.

 
Paha
 
Selain buah dada, paha juga merupakan bagian sensitif dari tubuh wanita. Kau orang tak perlu ragu memberikan rangsangan di area tersebut, kerana siapa tahu pasangan mengajak kau orang berhubungan intim.
 
 
Kau orang pun boleh memanfaatkan tangan dan lengan untuk memberikan rangsangan seksual kepada pasangan. Pastikan bahawa pasangan menikmati setiap rangsangan yang kau orang berikan.
 
 

Vagina
 
Jika kau orang berhasil menyentuhnya, hampir mustahil kau orang tidak akan mendapatkannya.

1 comment:

Unknown said...
This comment has been removed by a blog administrator.