Saturday 12 January 2013

PAS!!!!! PANDIR AMAT SANGAT!!!!

 

Kalimah Allah. Nasib baik Mat Sabu Jika Umno Yang Menyokong Pasti ini akan berlaku!



Nasib baik yang menyokong pihak Kristian adalah Mat Sabu iaitu Timbalan Presiden Pas, jika diandaikan yang menyokong adalah pemimpin Umno sudah pasti satu demonstrasi secara besar-besaran akan berlaku seperti gambar dibawah:


Dan juga di Bawah ini

Tindakan Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng membangkitkan semula isu penggunaan kalimah Allah dalam kitab Bible versi bahasa Melayu dianggap sebagai cubaan untuk menguji sejauh mana sensitiviti umat Islam dalam menangani isu Agama.


Nampaknya  dalam kepala hotak cina DAP sudah ada 'result' bahawa umat Islam/Melayu terlalu mudah diperkudakan dan inilah yang cina DAP mahukan kerana tahap pemikiran orang Melayu sudah boleh dijual-beli.


Jika berlaku berterusan sebegini tidak mustahil Malaysia akan menjadi negara Singapura lebih awal seperti yang dijangkakan oleh Lee Kuan Yew.

 
Diketika ini Cina DAP nak buat apa pun buatlah, runtuh masjid, bakar masjid buatlah sesuka hati mereka kerana akan ada penyokong mereka dikalangan orang Islam sendiri akan mempertahankan tindakan mereka.

No comments: