Monday 28 January 2013

PENAMPAR JEPUN,SELIPAR JEPUN,KERETA JEPUN....CANTIKKKKKK.......!!!!





Model  Panas Dari Jepun.

 

 Reon Kadena
Reon Kadena

Model yang paling banyak dicari di dunia foto panas, dengan wajah dan bentuk tubuh yang luar biasa. Dia adalah salah seorang model panas yang merempuh dunia model bogel, yang mungkin sedikit banyak membantu popularitinya. Roen juga seorang aktris, juru bicara dan dapat dilihat tampil di berbagai acara.




Yoko Matsugane
Yoko Matsugane

Yoko Matsugane meraih kepopularan di Jepun setelah melepasi lebih dari 30 DVD, dan buku foto yang sama. Dada dengan cup G dan wajah menggodanya tentunya adalah aset terbaiknya.



Miri Hanai
Miri Hanai

Silakan mencari Miri Hanai di youtube waktu dia cuba main tennis.. Ia muncul sebagai salah satu gadis poster di Metal Gear Solid 3.
 




Ourei Harada
Ourei Harada

Ourei Harada adalah salah satu model paling top yang muncul di belasan DVD, dan tiba2 pada tahun 2007 berhenti daripada  dunia permodelan.
 



Rio Natsume
Rio Natsume

Rio Natsume muncul juga di berbagai DVD dan kumpulan foto semenjak 2003. Ia terkenal kerana ukuran dada nya yang besar , yang menyebabkan ukuran badannya yang kecil seperti "tertelan"
 



Miyabi Isshiki
Miyabi Isshiki

Hanya berusia 20 tahun, dan baru di dunia ini, Miyabi Isshiki telah mendapat banyak sekali perhatian karena dada dengna cup K-nya.


Harumi Nemoto
Harumi Nemoto

Salah satu model paling hot dalam dunia ini, Harumi Nemoto berhasil menerbitkan banyak DVD dan buku foto. Kelebihannya? tanpa implan wei!!!
 



Megumi Yamano
Megumi Yamano

Megumi Yamano juga selain menerbitkan DVD , berbagai foto panas dan film semi porno, tapi popularitinya merosot beberapa tahun belakangan ini
 




Aki Hoshino
Aki Hoshino

Dengan julukan "Malaikat Jepun", Aki Hoshino telah menyenangkan banyak hati teruna Jepun selama ini dengan DVD dan pelbagai penampilannya. Seperti biasa, walau usia bertambah, wajahnya masih seperti gadis berusia 19 tahun, hal ini yang menyebabkan dia  mendapat ramai penggemar.
 




Arisa Oda


Salah satu model utama di Jepun, dengan unsur dada berukuran G yang tentunya bakal menarik banyak sekali perhatian.
 

No comments: