Sunday 13 January 2013

MARI !!! MARI !!!!KITA JOIN HIMPUNAN ZINA!!!!

 

PESERTA KL112 DIBERI UPAH???tak mungkinlah sebab dia orang tak buat apa yang UMNO buat!!!!!



Aku tak pasti, tapi rasanya ye la kot, kalau setakat student dapat rm50 + baju + makan minum apa ke hal.. datang kat stadium kasi jeritlah.. aura kebencian, dendam, nak tukar pemerintah, nakkan anuar peliwatin menjadi perdana menteri, esok juga bergemalah, reformasi-reformasi.. 


 Haha.. dulu masa 1998-1999 ye, anuar ibrahim orang cukup support sebab rasa dia terainiaya, bayangkan masjid negara, dataran merdeka, dan area-area kuala lumpur cukup penuh dengan manusia, kerana manusia anugerah Tuhan tu, sampai time tu aku ingat lagi... 


Surat khabor harakah macam air jualannya, satu kampung mai keluar... tapi itu dulu... sekarang kalau mat sabun kata 1 juta yang datang, erm, aku rasa takkan mungkin brader.. puluh ribu aku percaya... juta?


Kah kah kah... yo yo  je pakatan beb nak manuplate minda rakyat...supaya rakyat mengerti yang mereka bagus dan hebat... hehe.. yo lah...




PENUHLAH KUALA LUMPUR DENGAN MANUSIA-MANUSIA YANG DIAJAR DENDAM, BENCI, KEMARUK KUASA, DAN AURA-AURA NEGATIF MENGAWAL MINDA-MINDA MEREKA...


Tak mengapa bro, rakyat malaysia melihat.. dan menyaksikan pesen perangai mereka... dan mereka menilai.. kalau pakatan kata mereka kuat.. ok, jawapan aku minoriti akan cakap apa saja walau sedar majoriti sedang senyum saja gelagat mereka... anda mengerti!!! hehe...

dan korang tengok belum apa-apa dah menipu dan cuba nak up perhimpunan tu konon ramai dah berpusu-pusu ke kl, kah kah kah... aku ambil gambar ini dari rakan fb... kepala hottak beb lu lah pakatan.. hahahaha..

ps: esok penuh stadium, lepas tu kutip derma, 30,000 x rm10 = rm300,000... wow.. kayo kayo.. hahaha.. 
(dari blogheadbomb)

2 comments:

Anonymous said...

Bila hati tk bersih,jd lh kamu pelantun ungkapan yg tk sepatut ny dr tulisan kamu.Aku percaya kamu bkn Islam,krn blog kamu memakai nama DEWATA.

Kutukandewata said...

saudara,

aku hanyalah menyiarkan luahan hati seorang blogger yang dah menyampah dan meluat melihat telatah puak pembangkang yang tak rasional berpolitik.buat perhimpunan yang sia-sia.

bagaimana pula kau boleh menyatakan hati aku tak bersih berdasarkan tulisan orang lain???

apakah nama menentukan agama seseorang???

kalau begitu blogger pas ADUKA TARUNA itu hindulah???

dewata itu bahasa sanskrit membawa makna tuhan.dewata mulia raya membawa makna tuhan yag maha besar.

kau tengoklah posting aku yang lepas-lepas.adakah seorang bukan islam boleh mengulas hadis???

janganlah cepat menghukum kalau masih terkeliru.

apa-apa pun aku mohon maaf kalau aku terkasar bahasa dengan saudara.

salam!!!