Tuesday 1 January 2013

ABANGGGGG!!!!!ABANG TEWAS YE!!!!!!!IZZAH HEBAT KAN BANG????!!!!!





7 Tanda Wanita Hebat di Ranjang.



Setiap wanita mempunyai karakternya masing-masing. Dari sikap dan tutur bahasanya kita boleh tahu bagaimana keperibadian wanita itu. Tapi bagaimana mencari  wanita yang 'pandai' di ranjang? Caranya mudah.Seperti yang dipetik MensHealth (14/12) berikut ini.

1. Pandai menari 


Wanita yang pandai menari biasanya bertenaga, dan selalu dalam keadaan prima. Penari selalu dinyatakan sebagai sosok yang boleh membawa diri dan percaya diri. 


2. Pencium yang baik 


Seorang seksologi dan penulis buku, Ava Cadell, Ph.D berkata cara seseorang mencium menggambarkan seberapa besar cintanya. Dan benar saja, mencium bukan hanya sekadar menggunakan bibir, tapi keseluruhan tubuh. A great kisser akan memulakan dengan ciuman lembut, kemudian menjilat bibir atas anda dan menghisap bibir bawah anda. Ketika melakukan itu, mereka bermain dengan rambut anda. 


3.Tahu bila-bila masa orgasme yang tepat 


Wanita muda sering kurang santai saat orgasme.Berbeza dengan wanita lebih tua yang tahu bila dia harus orgasme. Hal ini penting agar pasangan boleh bercinta lebih lama dengan anda. 


4. Dia suka ais krim


Wanita yang menyukai ais krim biasanya dramatik dan menggoda. Ternyata rasa ais krim juga menunjukkan keperibadian wanita. Penyuka strawberry biasanya romantis, vanila bererti emosional dan menarik. Sementara itu penggemar rasa chocolate chip dan mint adalah sosok yang bererti untuk yang lain. 



5. Menikmati makanan 


Perhatikan bagaimana dia menangani makanannya.Perhatikan bagaimana dia menggunakan garpu. Adakah dia menikmati setiap santapan?Apakah dia sensual? Menurut Candida royalle, penerbit dan pelakon filem dewasa, jika seseorang makan perlahan, kemungkinan besar mereka ingin bercinta untuk waktu yang lama pula. 



6. Tegas 


Wanita yang tidak tahu apa yang dia dan pasangannya inginkan cenderung bersikap pasif. Sebaliknya wanita yang mengetahui dan mengatakan apa yang dia inginkan, bahkan ketika menjawab soalan biasa, lebih cenderung bersikap tegas di tempat tidur. 



7. Cara bicaranya menyerupai anda 


Michael Cunningham, Ph.D., profesor psikologi sosial di University of Louisville mengatakan jika pasangan mempunyai cara berbicara yang sama, kemungkinan kehidupan seksualnya akan sesuai. Sedangkan jika seseorang lambat bergerak dan orang lain kelihatan gelisah, kehidupan seksualnya kurang sesuai. Nah, bagaimana bro? apakah pasangan anda mempunyai salah satu tanda di atas?


1 comment:

Anonymous said...

Great web site you've got here.. It's difficult to find high-quality writing like yours nowadays.
I really appreciate people like you! Take care!!



Feel free to visit my website - click here