Tuesday 8 March 2016

“SAYA CUMA ANTI NAJIB” DAP NAK PERINTAH NEGARA NI PERINTAHLAH ASAL BUKAN NAJIB!!!



#Statement:

“Saya tak jatuhkan BN, saya cuma nak jatuhkan Najib saja. Saya masih sokong UMNO dalam hati. Takkanlah nak jatuhkan Najib dah sama macam jatuhkan UMNO? Najib tu individu, dia bukan parti”.

#Jawapan:

Demikianlah hujah pendeta Yahudi. Allah larang depa bekerja hari Sabtu (Sabbath Day). Tapi depa tahan pukat hari Jumaat dan angkat hasil hari Ahad. Tak tangkap pun ikan hari Sabtu. Tapi Allah murka dan tukar depa menjadi monyet. Takkanlah sebab tangkap ikan je Allah murka? Ikan tu individu, bukan syariat Yahudi pun.
Matlamat tak boleh menghalalkan cara. Kita orang Islam. Tun lain… beliau #negarawan.
Sumber : Abdul Rahman Kadir

Kalau nak jatuhkan Najib buat aje dari dalam parti.Tunggu pemilihan umno suruh Mukhriz lawan,yang mintak tolong dan sembah pembangkang tu untuk apa?Tak ke Itu nak jatuhkan Umno dan kerajaan.

Jangan cakaplah sayang UMNO.Meluat aku DENGAR.Keluar masuk Umno ni dah jadi mainan dia sejak dulu lagi dan dia pernah bertanding atas tiket bebas.nak heran apa?Dia kalah pun dia dah KAYA RAYA!

Jangan menampakkan kebodohan diri sendiri.Kalau hanya nak jatuhkan najib kenapa minta pertolongan pembangkang?Nak tumbangkan Najib dengan alasan selagi Najib jadi PM BN akan kalah PRU 14 adalah alasan dangkal dan bodoh.Jangan ingat pembangkang bodoh macam dia.

Pembangkang tahu itu hanya alasan tidak logik.Kalau betul dan benar alasan tersebut tak perlulah pembangkang tolong.Biarkan saja Najib terus jadi PM supaya pembangkang BOLEH menang besar dalam PRU 14 nanti! 

Oleh kerana menyedari kumpulan Mahathir-Muhyiddin-Mukhriz boleh mendatangkan keuntungan bagi mereka maka pembangkang menandatangi deklarasi tersebut untuk cari peluang mengalahkan BN yang sememangnya sukar untuk dikalahkan selama ini.Kumpulan pengkhianat parti ini boleh dijadikan alat dan digunakan oleh pembangkang untuk melemahkan BN DAN SETERUSNYA MERAMPAS KUASA DARIPADA BN!

4 comments:

Anonymous said...

Hahaha....takda siapa nak komen.
Artikel yang membodohkan diri.
Nyesal aku masuk, tapi nasib baik just
skimming, dah dapat intipati isinya

Anonymous said...

Kau tahik madey kerala memang cakap macam tu.orang yang waras takbanyak komen sebab dia faham betul apa yang admin tulis.masalahnya orang pentaksub madey macam kau aje yang suka komen bodoh macam ni asalkan dapat puaskan hati sendiri.

Anonymous said...

Memang betul tu... tiada yang nak komen.. Kita semua pandai menilai...yang mana intan yang mana tahi..

Anonymous said...

Yahoo...Umno nak lingkup..Kasi gaduh sampai barai..Jom org melayu undi Pas.