Friday, 11 March 2016

BERANI MAKSIAT BERANI MENGANDUNG ! BERANI BUAT BERANI TANGGUNG!!!




Pada pandangan peribadi MAJORITI ahli 
UMNO, mereka berdua MEMANG patut 
dipecat dari UMNO.

Tiada guna menyimpan musuh dalam 

selimut kerana kesannya memudaratkan 
UMNO sendiri.


Tak ada maknanya cakap diri sebagai UMNO 
totok.Tak ada maknanya cakap diri tu sayang
kan UMNO.


Cakap sayangkan Umno cuma benci Najib aje.
Cakap nak jatuhkan Najib bukan BN.


Kalau totok Umno,kalau sayangkan Umno tak
logiklah mintak bantuan pembangkang.


Nak jatuhkan Najib bukan susah.Muhyiddin
dan Mukhriz bolehlah buat usul undi tak 
percaya kepada Najib di Parlimen.


Atau pun lawan Najib dalam Perhimpunan 
Agung UMNO nanti.Tak perlulah mintak 
sedekah dan simpati daripada puak 
pembangkang dan tak lah Kerajaan yang 
ada ni tercemar angkara perbuatan ahlinya
sendiri yang belot dan bersekongkol dengan
musuh.


Masing-masing dah kaya raya,milionair,dan 
billionair hasil perjuangan dalam Umno masih
tak tahu bersyukur dengan rezeki yang telah 
dianugerahi Allah masih nak ajak rakyat 
terbabit demi kelangsungan agenda 
berkepentingan diri masing-masing.


Apa lagi yang kau orang ahli politik mahu?
Tak habis-habis ajak rakyat pening sekali!!! 

4 comments:

ilmuminati said...

Dangkal

Wank Herul said...

kau assobiyyah,sokong pemimpin kau walaupun perbuatannya salah.tak cium syurga bro.yang sibuk2 sejak setahun lalu puak pemimpin kau.PM hanya tengok dan perhatikan serangan kau orang.siapa yang nampak jahat di sini?

Anonymous said...

ilmuminati hampir sama dengan perkataan illuminati(pemuja setan)

Anonymous said...

Yahoo..Umno nak lingkup..Gaduh smpai rebah bro..kalau blh kasi londeh semua rahsia dan skandal ya..